EN HELT GENIAL MASKE TIL NESEN

Reklame// May Beauty

Hei dere! Jeg har et superdupert tips til alle dere som sliter med sorte prikker og andre urenheter på nesen, slik som meg. Redningen min er nemlig Pore Strip fra May Beauty. Et helt nytt produkt som May Beauty har lansert. Masken er helt genial til nesen siden den virkelig fungerer. Pore Strip er enkel å påføre og gir deg et ekstremt godt resultat siden den renser porene dine ordentlig..

De av venninnene mine og deres menn som har testet denne masken sammen med meg er like fornøyde som meg. Det som imponerer meg og oss med Pore strip er at den går i dybden og drar med seg alt, ikke bare sminken eller annet på overflaten slik som dessverre mange andre tilsvarende produkter gjør. Pore Strip holder det den lover, som er å gi deg en renere nese. Derfor er dette produktet rett og slett et must have i toalettmappen for egentlig både gutter og jenter. For ja, Pore Strip kan også brukes av gutter. Ulrik har alltid en pakke med Pore Strip liggende i toalettmappen sin og er blitt om mulig like avhengig av den som meg. P.s. I hver pakke finnes det forresten 12 stykk.

Apropos avhegighet.. Jeg har selvfølgelig med meg Pore Strips til Dubai! Det finnes ikke noe verre enn å gå rundt i solen med lite sminke og sorte prikker eller i verste fall kviser på nesen. Jeg sørger derfor for å følge de vanlige rutinene mine her nede som Pore Strips er blitt en del av.

SLIK BRUKER DU PORE STRIP:

1. Sett stripen på nesen. Det kan lønne seg å fukte stripen litt før du setter den fast for enda bedre effekt.

2. Vent i 30-40 minutter.

3. Dra av stripen og se hvor mye skitt den drar med seg.

Her kan dere se hva den dratt med seg… Ekkelt? Oh yes! Men det betyr jo bare at den funker 🙂

Den etterlater nesen ren og glatt. Alle sorte prikkene dras bort og ved regelmessig bruk forminskes porene helt og de sorte prikkene blir færre!

Vil du også prøve Pore Strip, bli kvitt de sorte prikkene/andre urenheter og få en renere nese? Eller vil du kjøpe disse til mannen din? Med gavekoden PILOTFRUESTRIP får du nå 30% rabatt på Pore Strip og alle andre produktene fra MayBeauty, klikke HER!

Men vær rask.. Tilbudet gjelder bare i en begrenset periode!

0 kommentarer

Siste innlegg