EN ETTERSPURT RABATTKODE!

Reklame Nelly

Hei dere! Det er mange som har spurt om jeg kan dele en personlig rabattkode på Nelly siden andre bloggere gjør det i blant og siden jeg ofte er å se i klær fra Nelly. Ofte er vel nesten en underdrivelse.. Hehe! For når du ser tilbake i arkivet mitt har jeg vært fast kunde hos Nelly siden 2014 da jeg startet å blogge og er fortsatt superfan av Nelly, spesielt Nelly sine egne merker som dere nå får 25% rabatt på med kodeord: Pilotfrue25 her.

–> KLIKK HER FOR RABATT <–

P.s. Nelly lever som vanlig i disse tider og du kan handle nå og betale senere om du vil. I tillegg er det superlett å returnere plagg om de foreksempel ikke skulle passe eller om du angrer på kjøpet.

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle vise dere mine siste innkjøp fra Nelly i dag, men jeg tror ikke jeg rekker det før i morgen. Rabattkoden varer bare ut i dag dessverre, så vær raske!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg