DIAMANTEN VI EGENTLIG ØNSKER OSS TIL JUL

Reklame | Kondomeriet

Det er mange som spør meg om sexlivet etter fødsel og det forstår jeg godt fordi temaet er relevant for såpass mange. Jeg var veldig spent selv på hvordan forholdet til Ulrik og meg skulle bli i våre nye roller som foreldre og ikke minst spent på hvordan vi skulle få tid til hverandre med en liten baby i huset..

Den nye hverdagen ga også nye prioriteringer, og det ville vært løgn å si at kjæresteforholdet automatisk ble som før etter fødsel. For det blir det ikke med mindre man gjør en innsats og investerer i hverandre, noe heldigvis Ulrik og jeg har gjort. Nå vil jeg derfor tipse par i samme situasjon om å gjøre julen mer leken med diamantene vi egentlig ønsker oss under treet i år, eller hva med en hyggelig førjulsgave til dere begge? 🙂

For de av dere som tror at det er kleint å handle på Kondomeriet, så vil jeg bare si at dette er de mest diskre handelene jeg gjør. Hos Kondomeriet handler du alltid sikkert, trygt og anonymt. Pakken jeg fikk i posten til dette innlegget var ikke merket med rosa logoer og symboler, som man kanskje skulle tro. Det er sikkert greit å vite for deg som liker å være mer privat enn meg og er redd for å møte naboen ved postkassen eller på postkontoret. Hehe!

JULETILBUD: Med rabattkoden: PILOTFRUE25 får du 25% rabatt på valgfritt produkt på Kondomeriet.no her! Tilbudet gjelder fra søndag 9. desember til tirsdag 11. desember.

P.s. Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabatter.

Og husk.. Selv om julen bare kommer en gang i året så kan vi andre komme igjen og igjen og igjen. Ønsker deg og din kjære en leken jul ♥

0 kommentarer

Siste innlegg