DET PERFEKTE ANTREKKET

Reklame// MilleMåne

Endelig fant jeg en anledning til å lufte min nye Chanel! Ulrik ba meg nemlig ut på lunsjdate i helgen og ikke bare hadde jeg den perfekte vesken liggende, men også det perfekte antrekket som jeg har gledet meg skikkelig til å bruke. Kombinasjonen av det romantiske skjørtet og den romantiske blusen sammen med den røffe skinnjakken er bare så fresh! Akkurat slik som Chanel-vesken.. Ved første øyekast er den bare søt, men når du legger merke til den kraftige lenken blir vesken straks litt tøffere. Likte du looken? Nå får du hele 20% rabatt og fri frakt på antrekket mitt i mai måned fra MilleMåne. Du finner Blusen HER, Skjørtet HER og skinnjakken HER. Jeg valgte bare et par sneakers til outfitet denne gangen, men om været hadde vært enda varmere ville jeg nok gått for disse sorte sandalene

MilleMåne er forresten en nisjebutikk som drives av hjertene til to nydelige damer som heter Turid og Randi. Selve butikken deres ligger rett utenfor Tønsberg på Sem i veldig hyggelige lokaler som jeg anbefaler dere å besøke. Men for deg som ikke bor i nærheten har de heldigvis startet en superbra nettbutikk som du bør sjekke ut her!

Det er tydelig å se at damene bak MilleMåne er like glade i dansk design som meg på klær og sko med merker som blant annet Demin Hunter, PartTwo, InWear, Mapp og Copenhagen Shoes. De har også et godt utvalg av skinn fra Butterfly som er av utrolig mykt skinn til fine priser. Noe jeg også digger er at de fører de to norske klesmerkene AneMone og Close to my hearth, og skomerket Kastel. Det er rett og slett stas for meg å være ambassadør for MilleMåne som har så mye fint og ikke minst annerledes enn hva alle andre har. Dere kjenner jo meg.. Jeg liker å skille meg litt ut 🙂

Sort Bikerjakke m/ belte- Butterfly – HER
Hvit bohembluse og skjørt-OddMolly – HER

–> Husk: 20% rabatt på antrekket mitt og FRI frakt i hele mai <–

0 kommentarer

Siste innlegg