DET BESTE JEG VET

Her er det kanelboller til frokost, lunsj og middag i dag. Snilleste Ulrik startet nemlig dagen med å kokkelere til nok en sykedag for store og små i Vollenlia. Det er ikke mye Severin har lyst på annet enn saft nå som han ikke er i form, men disse bollene var heldigvis en slager. Dere som kjenner meg vet at kanelboller er det beste jeg får og Ulrik er heldigvis ikke vond å be når det kommer til å baking. Han er faktisk veldig flink på kjøkkenet og spesielt god på å bake boller. Det er nesten verdt å bli syk bare for å smake.. Hehe! Neida, men jeg unner meg jo ikke masse gjærbakst sånn til vanlig og veldig sjeldent midt i uken selv om det er det beste jeg vet.

Planene for resten av uken er få. Siden Severin har feber må vi holde oss hjemme og inne inntil videre, så dere skal ikke se bort i fra at det blir mer baking eller i hvertfall mer kosemat. Ulrik og jeg skulle egentlig ut og spise med noen venner og muligens ta en tur ut på byen til helgen, mens Severin skulle være med tante og onkel på hytta deres. Men nå har vi avlyst alt. Ulrik er som sagt i ganske dårlig form og han har også fått beskjed om å holde seg inne av legen, så vi må nok bare bli her hjemme alle tre. Det hadde bare vært så hyggelig å oppleve noe annet sammen i løpet av uken enn å bare være hjemme, spesielt for Severin sin del etter så mange dager uten veldig mye innhold. Han er jo vant til lek og moro i barnehagen hver eneste dag..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg