DET BESTE ÅRET I HELE MITT LIV

Det er rart å tenke på at dette minnerike året snart er over. Det beste året i hele mitt 28 år lange liv. Året hvor verdens beste Severin kom til verden som var så ønsket at det gjorde vondt. Jeg er så takknemlig for at alt har gått bra med vår lille familie, for at vi har det så godt og trygt sammen, for at vi bor i drømmehjemmet vårt og for at Ulrik og jeg kan leve av jobber som vi stortrives med begge to.

Jeg er så glad for at vi har kommet oss styrket ut av prøverørsprosessen, for at vi nå kan legge alt det triste bak oss og for at vi kan gå inn i et nytt år uten store bekymringer om fremtiden. Er det en ting som er sikkert så er det at vi har mye å smile for når vi ser tilbake på året som har gått og mye å smile for når vi ser frem mot året som kommer. For ja.. Dette er jo egentlig bare starten, selv om det føles ut som vi er i mål.

Tusen takk til alle som har støttet oss og heiet oss frem til det livet vi lever i dag. Jeg gleder meg til det nye året og føler meg virkelig heldig hver eneste dag jeg står opp i min nye hverdag som småbarnsmamma. Det skal dere vite ♥

 

0 kommentarer

Siste innlegg