DE BESTE SMINKEKOSTENE!

Reklame// Lyko

God fredag til deg som leser! Før jeg reiser i familiebursdag og tar helg vil jeg bare tipse dere om at Lyko har lansert helt nye og veganske sminkekoster som er utrolig myke og gode å jobbe med og ikke minst fine å se på. Hehe! Men enda viktigere.. Kostene er av spesielt god kvalitet, noe jeg som tidligere makeupartist føler meg kvalifisert til å si. Jeg har tross alt testet ut det meste som finnes der ute. Sminkekostene jeg snakker om er som sagt helt nye på markedet, de er 100% veganske og de selges eksklusivt til 20% rabatt på Lyko.no her. God helg fra en som gleder seg til å sminke og pynte seg litt ekstra i dag og i morgen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg