BURSDAGS OUTFIT

Reklame// Nelly, Meraki Studio & Nordic Beats

Hei og god mandag! Jeg kjenner meg ikke helt klar for hverdagen igjen etter tidenes fest. På en annen side er det deilig å starte en ny uke etter en såpass vellykket helg og feiring. For ja.. Herregud, såååå gøy vi hadde det på lørdag! Jeg kan ikke huske sist jeg slo meg løs på denne måten og danset en hel kveld med jentene mine (les: og boysa deres). We love the 90`S stod virkelig til forventningene mine. For en konsert og for et opplegg. Jeg er imponert!

Før jeg bombanderer dere med festbildene mine vil jeg bare få vise dere bursdags outfitet mitt og stylingen min. Klærne, håret og sminken min fortjener virkelig et eget innlegg med bilder fra tidlig på kvelden, synes jeg. Ikke minst Ulrik sitt outfit som han leide, minus jakken. Det er en gammel Levis jakke som han har tatt vare på fra 90-tallet. Fresh, ikke sant? Det var forresten flinkeste Malene fra @merakistudio.no som satt opp håret mitt. Dere som kjenner meg vet jo at jeg typ aldri går med håret oppsatt, så denne sveisen ga meg virkelig en annerledes look som jeg digger! Altså, hvor kul er ikke frisyren min? Den holdt faktisk så godt at jeg ike tok den ut før i dag. Hehe! Sminken min var det søteste @stylingbychristiane som gjorde.

Foto: Marian Jade

(annonselenker Nelly) Olajakke: HER/ Olabukse: HER/ Crop Top: HER/ Buffalo Sko: HER/ Belt Bag: Balenciaga –> Lignende belt bag HER

0 kommentarer

Siste innlegg