BURSDAG, UTSKEIELSER OG JENTESNAKK

God kveld til deg som leser. Jeg har vært i bursdag til kusinen min i dag og kost meg sammen med masse familie. Det er akkurat slik jeg liker å tilbringe røde dager, minus at Ulrik er på jobb da. Jeg skulle helst hatt han her hjemme med oss i stedet for langt oppe i nord, men sånn er turnuslivet. Der finnes ikke helligdager. Forsåvidt ikke for oss bloggere heller..

Siden Ulrik er borte noen dager sov Severin og jeg over hos storesøsteren min fra i går til i dag for å sosialisere oss litt (les: for å få god og hjemmelaget mat). På morgenen i dag ble vi faktisk vekket til deilig frokost som bestod av egg og bacon. En utskeielse nå rett før sommeren som jeg tenkte skulle forbli dagens utskeielse. Mens på bilturen til Halden der hvor bursdagen var stoppet vi innom Burger King for lunsj/middag hvor jeg spiste både burger, løkringer, fries og smakte på minipannekakene til Severin. I tillegg spiste jeg kake, muffins, is og godteri i selskapet. Så ja, den bikinisesongen.. Hehe! Har du forresten hørt ukens episode av Jentesnakk? Hvis ikke bør du høre den HER! Der snakker vi også litt om hvordan vi føler oss i bikini. Apropos Jentesnakk.. Det er helt rått å se lyttertallene våre fra russeepisoden! Den var tydeligvis en slager med hele 56 665 avspillinger! Har du ikke hørt episoden ennå? Da kan du høre den HER

0 kommentarer

Siste innlegg