BORTE BRA, MEN HJEMME BEST?

Vi er endelig hjemme i Norge igjen. Eller, endelig og endelig.. Hehe! Det var godt å komme hjem til hundene våre, huset vårt, sengen vår og alle tingene våre. Men jeg kjenner allerede at jeg savner sol og varme. Spesielt på en grå dag som dette. Jeg vet ikke hvordan været ser ut hos akkurat deg, men her i Vollen er det skikkelig tåkete og surt.

Ferien vår i Dubai har vært helt amazing! Jeg trodde det ville bli lenge å være borte i hele 10 dager med en liten baby, men tiden gikk så altfor fort. Neste gang bestiller jeg en 14-dagers, om mannen gir meg lov. Jeg snuser faktisk allerede på en tur i november eller desember til enten Maldivene eller Bora Bora. Det er nemlig to feriedestinasjoner jeg virkelig drømmer om å få oppleve sammen med familien min. Men først må jeg se å få beina godt plantet på jorden igjen, innta hverdagen, jobbe på videre med bloggen og gjøre meg fortjent til en eventuelt ny ferie. For er det en ting som er sikkert så er det at ferier smaker best etter hardt arbeid og gode resultater.

Vi hadde forresten litt av en hjemtur med Emirates på first class fra Dubai-Oslo. En flytur helt utenom det vanlige og en opplevelse jeg bare mååå fortelle dere mer om. For ikke å snakke om timene før hjemreisen. Vi holdt nemlig på å miste flyet vårt, men det kommer jeg tilbake til i neste episode av jentesnakk. Enkelte historier må høres, ikke leses. Og denne må dere seriøst få med dere..

Foto: @anettemarieantonsen

Apropos Jentesnakk! Ny episode er ute og denne gangen snakker vi om alt jeg har opplevd siden bryllupet for 3 år siden. Min vei til babydrømmen gjennom frustrasjon, mensen, tårer, prøverør, aborter og en lang fødsel – som ble annerledes enn jeg så for meg! Lykkefølelsen når jeg skjønte at jeg endelig skulle bli mamma og om mitt første møte med Severin. Vi snakker også om at jeg endelig føler meg som meg selv igjen, etter tre følelsesladde år, fremtiden og hvor mange barn vi vil ha. Håper dere har lyst til å høre på episoden her, og takk til dere som allerede er faste lyttere. Vi har en overraskelse til dere som jeg tror og håper dere vil bli glade for ♥

 

0 kommentarer

Siste innlegg