BODØ LEVERER

Herregud, så gøy vi hadde det på Oppturfestivalen i går! Hvor skal jeg starte? For et vær, for en stemning, for et show og for en fest. Bodø, nå er du fin! Hehe! Men seriøst, denne helgen har definitivt vært en opptur allerede og heldigvis er den ikke over ennå. Selv om jeg har det supergøy kjenner jeg veldig på savnet av Severin og skal innrømme at Ulrik sjekket flyalternativ for meg hjem i stad ved frokostbordet, men det visste seg at det ikke gikk flere fly til Oslo i dag og da var valget om å bli ganske enkelt. Jeg vil jo være her. Det er bare så sykt rart å være borte fra Severin og spesielt i mer enn et døgn som er det lengste jeg har vært borte fra ham ever. Oppdateringene hjemmefra er heldigvis positive og mange, så jeg vet at han har det bra.

Det ble en pasta carbonara på Bjørk til frokost siden vi ikke rakk frokosten på hotellet. Naturligvis fordi vil holdt på bittelitt for lenge i går. Det blir ikke like sent i kveld for å si det sånn. For i morgen har vi et ganske tidlig fly hjem. Vi skulle egentlig ta et senere fly for å hvile ut, men Ulrik fikk booket om billettene våre i siste liten. Jeg vet nemlig med meg selv at jeg ikke klarer å slappe ordentlig av før vi er hjemme hos gutten vår igjen. Dette med barnefri er ikke bare stas. Det er deilig og morsomt når det skjer mye, men så fort det blir litt dødtid sånn som nå så får jeg helt vondt i magen av lengsel. Jeg tror og håper at det er en vanesak og at det er aller verst disse første gangene. Bjørk er forresten et utrolig koselig spisested. Jeg har som sagt bare vært i Bodø en gang tidligere da jeg var med Ulrik på jobb og da spiste vi også her.

Som dere kanskje skjønner er vi litt slitne etter gårsdagen, men formen er fin. I hvertfall min. Jeg drikker ikke på samme måte som jeg gjorde før jeg ble mamma. Barnefri eller ei. Det er bare noe som har skjedd. Jeg klarer fortsatt å slippe meg løs og ha det gøy. Tanken om at det kommer en dag i morgen slår meg bare oftere og det er jo en bra tanke. Man angrer aldri på noen ekstra timer på øyet, et par glass vann eller nattmat.

Her er noen bilder fra dagens look som søteste Andrea på Glow by Elena fikset. Andrea er bare 15 år og har dette som sin sommerjobb. Jeg fikk derfor et tips av en hyggelig jente som jeg møtte på festivalen i går om å stikke innom salongen her i Bodø. Jeg har jo min faste frisør i Oslo som jeg er superfornøyd med, men jeg kan jo dessverre ikke trylle henne hit. Hehe!

Jeg tok ikke så mange bilder i går. Det gikk i storyes og aller mest videoer på Instagram. Det fikk dere kanskje med dere? Jeg kommer nok til å være like aktiv i dag. Vi må bare komme oss i gang først. Tropical mule neste! Min nye favorittdrink som Ulrik har lært seg å lage <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg