BLOGGERNE SESONG 10

Ja, da var nyheten ute.. Det blir en ny sesong av Bloggerne på skjermen som starter allerede 1. januar med en dobbelepisode! Gleder du deg? DET gjør Ulrik og jeg som er så heldige at vi får være med i vår tredje sesong. Herlighet, som tiden flyr! Tenk at vi har vært med i hele tre sesonger nå, og tenk hvilken reise vi har hatt. Det blir spennende å se hva som kommer i første episode. Vi har faktisk ikke fått sett noe av det som er blitt filmet ennå, men jeg har mine mistanker (les: forhåpninger) om at vi starter der vi slapp, nemlig på sykehuset..

Jeg synes helt ærlig at det er trist å “miste” Anne Brith, men jeg vet at den dama har så mange spennende planer fremover at det er forståelig at hun må prioritere det som er viktigst for henne akkurat nå. Når det er sagt så synes jeg selvfølgelig det er superkoselig å ha Martine Lunde med i gjengen! Jeg er sikker på at hun og selvfølgelig Aleksander har masse gøy å by på 🙂

Ellers ser jeg frem til å følge med videre i livene til både Anniken, Stina, Caroline og Jørgine! For en herlig gjeng! Skal du se på denne sesongen av Bloggerne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg