BIKINIKLAR ELLER EI

Herlighet,  jeg er sååååå godtesyk om dagen! Eller, jeg klarer meg ganske fint helt til kvelden kommer. Men så fort middagen er inntatt og det blir mørkt ute river jeg ut både skuffer og skap her hjemme for å finne et eller annet søtt (les: mens jeg skrive dette innlegget spiser de bitene i twistposen som er igjen fra julen fordi jeg egentlig ikke liker de). Det som frister mest er sjokolade, pannekaker, vafler og is. Frukt og sånn 70% tullesjokolade som Ulrik har hamstret inn frister ikke i det hele tatt, noe som egentlig passer dårlig nå som jeg prøver å komme i bikiniform på rekordtid. Hehe! Ikke misforstå. Hvordan jeg ser ut i bikini er selvfølgelig ikke viktig etter alt denne kroppen har vært gjennom, men jeg hadde liksom tenkt til å holde igjen litt på søtsakene for å føle meg mest mulig vel og minst mulig oppblåst på stranden om noen uker. Det må være greit å si uten at det kan forbindes med noe slankehysteri?

Tilbake til poenget. Jeg trodde seriøst at jeg holdt på å bli gal helt til i går, for da skjønte jeg hva dette enorme jaget etter sukker den siste uken faktisk handler om.. Mensen is back, girls! Og jeg har aldri vært gladere for å se den igjen. Helt seriøst! Jeg som trodde at jeg ikke ville få den tilbake før jeg sluttet med ammingen fikk meg en stor overraskelse. Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg så ren og bra etter at jeg har hatt mensen og den følelsen har jeg lengtet etter.

Apropos ammingen! I dag slår jeg et slag for oss baby mamas i VG. Les saken her om du vil. Jeg oppfordrer deg til å sjekke ut kommentarfelet mitt under min siste post på Instagram også, som jo er bakgrunnen for saken i VG.. Der er det skikkelig god stemning og masse girl power!

Etter bare 7 måneder er altså kroppen min tilbake til seg selv og fungerer som den skal. Det er ganske sykt å tenke på etter alle hormoner, spontanaborter, prøverør, gravidteten, svangerskapsforgiftning og fødselen. Herlighet, så fantastisk kroppen min er! Bikiniklar eller ei. Jeg er mektig imponert ♥

0 kommentarer

Siste innlegg