BEDRE SENT ENN ALDRI

Okei.. Hvor ble det av den dagen her? Planen var å blogge på formiddagen i dag, men så tok bare alt lenger tid enn forventet, og timeplanen var vel heller ikke akkurat realistisk sånn i utgangspunktet. I hvertfall ikke med tanke på at jeg ikke er min egen sjef lenger som småbarnsmamma. Her sitter jeg derfor skrubbsulten og dødssliten en time før midnatt for å oppdatere dere. For det er ikke bare bloggingen som har blitt utsatt. Middagen og søvnen også. Verden går heldigvis videre uten at Pilotfrue blogger, men jeg liker ikke følelsen jeg får de dagene jeg ikke rekker å si hei. Derfor tenker jeg at det er bedre med en liten lyd så sent som nå enn aldri. Eller hva?

Men seriøst.. Verden går IKKE videre med disse tekniske problemene som Instagram og Facebook har as we speek. Hva skjer? Jeg har prøvd å laste opp den samme videoen på story tusen ganger nå, men det går ikke og akkurat det blir jeg faktisk sprø av. Jeg har nemlig vært en tur hos frisøren min i dag og gledet meg veldig til å vise dere resultatet, men det får rett og slett vente til i morgen.

Apropos i morgen! Da skal Ulrik og jeg i to spennende møter sammen som forhåpentligvis kan føre til mange morsomme samarbeid fremover. Jeg skal også på Moderne Media og podde sammen med Kaja og Desiree, noe som betyr at neste episode av Jentesnakk er like rundt hjørnet. Jeg regner med at vi legger ut episoden i morgen ettermiddag/kveld eller fredag morgen. Vi får se. Dere får selvfølgelig høre den først om dere følger med på insta –> @jentesnakkpod

Nei, nå roper sengen på meg her og jeg trenger virkelig søvn. Men først skal jeg bare hive i meg litt sjokkis til kveldsmat. Sukkersuget mitt er helt ekstremt for tiden og jeg gir nesten alltid etter. Man lever bare en gang, si. Nattinatt!

0 kommentarer

Siste innlegg