BÅTFERIE I DRITTVÆR

Rett fra sengen på soverommet hjemme til sengen i båten.. Hehe! Hei fra lugaren forresten. Vi har tatt noen dager båtferie i dette fantastiske været og befinner oss nå i Strømstad. Det føles helt seriøst som om det er storm ute, noe som selvfølgelig er skikkelig dritt for oss som har satset på båtsommer i Norge i år, men også bittelitt koselig her vi daffer rundt i kosetøy, spiser svenskt godteri og bare later oss. Eller, later oss og later oss. Vi har jo en soon to be 1-åring og to hunder med på tur, så søvn og serietitting gjør vi på skift. Hehe! Ulrik kom nemlig med den geniale ideen om at vi skulle sove og se på serier på skift i regnet. For min del blir det soving og jobbing, men jeg liker likevel forslaget om å utnytte tiden vi ikke kan bruke utendørs på best mulig måte. Jeg prøver i hverfall å være positiv, selv om det ikke skal mange dager som dette til før tanken om ferieleilighet et mer solsikkert sted slår meg. Ulrik er derimot fast bestemt på at det er båt som gjelder for oss og at sommeren snart kommer. Jeg håper han har rett..

Vi kom sagt til Strømstad i går. Da fikk vi hilst på kusinen min blant annet som bor her fast og kost oss litt på brygga før uværet startet. Planen er å dra videre i morgen når det er litt roligere på sjøen igjen. Jeg er ikke helt sikker på hvor vi skal, men tror neste stopp blir Herføl før vi skal hjem for å feire vår kjære Severin med familie og venner.

Over til noe annet.. Har du hørt ukens episode av Jentesnakk? Hvis ikke kan du høre den bedre sent enn aldri HER. I episoden snakker vi om sjalusi og utroskap!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg