BALENCIAGA FOR LUNCH

Hei dere! Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått på kjærlighetserklæringen til Ulrik. Jeg våknet til en takknemlig mann på morgenen i dag som sende meg denne meldingen: “Det var utrulig koselig å lese! Kan ikke lese slikt på flytoget, ble helt rørt. Takk, kjære Julianne. Det var virkelig fint skrevet av deg <3″

Nok om det og over til min andre store kjærlighet, altså vesker.. Hehe! Det ble nemlig en Balenciaga til lunsj i dag som jeg virkelig har ønsket meg lenge. Eller, i hvertfall i noen uker etter å ha stalket Bianca Ingrosso sine outfits. Apropos spontane investeringer som jeg liksom ikke gjør lenger.. Hehehe! Jeg skal vise dere vesken snart. Tipper det kommer et bilde eller to på insta –> @pilotfrue. Utrolig koselig om du vil følge meg!

Nei, nå venter girlsa på meg her. Podding med Kaja og Desiree for Jentesnakk next og deeet betyr ny episode ut i kveld, folkens. Vi blogges mer om noen timer!

0 kommentarer

Siste innlegg