ÅRETS FØRSTE SPØRSMÅL

Hvorfor er dere aldri i Marbella lenger?

– Det lurer jeg på også.. Hehe! Neida, men vi har båt og når man har båt i Norge er det dumt å reise vekk de få månedene det er varmt her hjemme som også er de månedene det er kjekt å dra til Marbella.

Skal dere på flere reiser før sommeren?

-Vi skal ikke på noe langtur som jeg vet, men vi skal en tur til Stockholm blant annet. Og apropos Marbella.. Vi snakker litt om å få til en uke i Marbella denne sommeren siden vi har familie som vi ønsker å besøke der, men noe mer enn det blir det nok ikke..

Er ferieturen til Bali sponset?

– Sponset av meg personlig, ja 🙂

Hvem er Regien?

– Aupairen vår.

Har aupairen kommet?

Nope. Hun kommer 14. januar!

Hvorfor skryter du av alt du kjøper og eier?

– Jeg føler ikke at jeg skryter av tingene mine, kun prestasjonene mine og det mener jeg er heeeelt innafor. Jeg synes forresten det er synd at noen oppfatter det jeg deler av livet mitt som blogger og influencer som skryting. Ja, det er mye som er overfladisk når man deler bilder i sosiale medier. Men sånn er det jo for alle og etter hva jeg har fått inntrykk av er det mange som liker å lese blogger og skrolle seg gjennom Instagram nettopp for å koble av litt, drømme seg bort og få inspirasjon

Hva synes du om talen til Maud?

– Det er den sterkeste og mest rørende talen jeg har hørt i mitt liv. For en tøff jente og for et forbilde!

Når kommer ny episode av Julianne & Ulrik – Uten filter ut?

– Onsdag denne uken! Vi holder på onsdager som vår dag også i år.

Hvilke planer har du for dette året jobbmessig?

– Jeg har en plan om å bli enda mer selvstendig. Ulrik og jeg har jo all tid i verden til å ta oss av businessen vår selv nå som Severin går i barnehagen og nå som vi får ekstra hjelp i aupairen.

Har du noen nyttårsforsetter for 2020?

– Bare kjedelige som å drikke mer vann, trene mer, spise sunnere og så videre. I går kjøpte vi denne boksesekken på Finn for virkelig å kicke i gang treningen for i år 😀

Får vi se mer av Ulrik og deg på TV fremover?

– Vi har takket nei til flere tilbud i det siste da vi ønsker å fokusere på det som er lønnsomt å bruke tiden vår på fremfor det som bare er PR. Men vi synes jo begge at TV er gøy, så vi får se hva det blir til.

Hva ga du til Ulrik i bursdagsgave i år?

– Han fikk en Macbook Pro 16″ som han ønsket seg.

Hva ønsker du deg til bursdagen din i år?

– Oi.. Det vet jeg ikke ennå, men det blir sannsynligvis noe til sommergarderoben og båtsesongen.

Kommer du til å farge håret ditt blondt igjen?

– Definitivt. Jeg begynner faktisk å savne det blonde håret mitt allerede.

Skal du ikke bytte header snart med tanke på hårsveisen?

– Det er så rart for jeg føler meg fortsatt som en blondine og selv om jeg liker det brune håret mitt så skvetter jeg fortsatt litt når jeg ser meg i speilet. Derfor synes jeg headeren kan få bli inntil videre siden det er sånn jeg ser ut på headeren jeg faktisk føler meg. Hehe! Ga det noe mening?

Slanker du deg?

– Jeg hater uttrykket “å slanke seg”, men ja.. La oss være ærlige. Jeg trener ikke fem dager i uken og spiser sunt for å holde på juleribba og alle søtsakene jeg har puttet i meg.

Ammer du fortsatt?

– Ja, bittelitt. Men det er bare for kosens skyld og jeg merker at det nærmer seg slutten.

Hvordan går det med sovingen til Severin?

– Sånn passe. Han legger seg i 19/20- tiden om kvelden og sover til 04/05-tiden. Det største problemet med sovingen hans er at han ofte våkner 1-2 ganger om nettene, altså FØR klokken 04, og akkurat det er veldig slitsomt. Jeg satser på at det blir bedre.

Er du gravid?

– Nei.

Prøver du å bli gravid igjen?

– Jeg går som sagt ikke på noen form for prevensjon, men jeg/vi prøver vel heller ikke veldig. Ulrik kjøpte eggløsningstester til meg før jul, men jeg har ikke brukt de ennå og det sitter litt langt inne å bare åpne pakningen.

Har du fått tilbake bloggmotivasjonen eller vurderer du fortsatt å slutte og blogge?

– Jeg føler at motivasjonen er tilbake og det kjennes veldig godt siden jeg egentlig ikke er klar for å gi meg riktig ennå.

Hvor mye har du fylt i leppene?

– Jeg har aldri fylt noe som helst i leppene mine.

Hvor tror du at du hadde vært i dag hvis du ikke hadde møtt Ulrik?

– VELDIG godt spørsmål. Det eneste jeg vet er at jeg garantert ikke hadde blogget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg