ÅRETS FARGE

Reklame// Nelly

(annonselenker Nelly) Hei dere! Jeg har fått skikkelig dilla på sett som dette i det siste, altså dressjakke og dressbukse i samme farge og føler at jeg utfordret meg selv veldig ved å bestille denne i knallgrønn her om dagen. Sannheten er vel egentlig bare at jeg lengter så inmari etter våren atte hjelp. Hehe! Men var det ikke kult? Jeg digger grønt og skjønner godt hvorfor det er mye av akkurat denne nyansen i butikkene om dagen. Jeg leste også på MinMote.no at grønt er en av årets farger og er over middels fornøyd med det.

Du finner den grønne blazeren her , den grønne buksen her og den sorte bh-en her. Et outfit som jeg virkelig gleder meg til å bruke i Dubai. For nei, jeg skal ikke skryte på meg at dette er dagens outfit i dette snøværet. Jeg har bare prøvd ut masse forskjellig nytt som skal få bli med meg på tur, og siden jeg har hatt besøk av både makeupartist (Christiane) og fotograf (Anette Marie) i dag benyttet jeg anledningen til å leke meg litt foran kameraet. Heldigvis er det bare få dager til denne kroppen skal få kjenne på litt sol og varme igjen. Før det skal kofferten min stappes full med farger, lyse plagg, blonder, joggesko og høye hæler. Jeg får se hele oppholdet som en tjuvstart på våren ♥

Foto: Anette Marie Antonsen

Makeup & hår: @stylingbychristiane

0 kommentarer

Siste innlegg