APROPOS DATOER

Hei på deg! Nå sitter jeg På Joe and The Juice på Aker brygge sammen med en venninne og Severin sovende i vognen. Ulrik jobber sent denne uken og jeg hater å lage middag alene. Derfor har jeg vært ganske så sosial de siste dagene. Jeg har alltid vært glad i alenetid og kost meg i mitt eget selskap, men nå er jeg jo aldri alene på grunn av Severin og det har av en eller annen grunn gjort meg enda mer sosial med venner sånn i hverdagen også..

I dag er forresten Severin hele 9 måneder gammel og jeg tror helt oppriktig at solen skinner for han. Hehe! Det at Severin nærmer seg et helt år er ganske vanskelig for meg å forstå. Eller, jeg synes faktisk ikke at tiden har gått så veldig fort. Dessuten synes jeg bare det er gøy med all fremgang han gjør og at han blir større. Jeg er liksom ikke den mammaen som tviholder på babystadiet. Men en dag kommer jeg sikkert til å savne det. Akkurat nå synes jeg bare det er superkult at han ikke bare “ligger der” lenger, men beveger seg og gir uttrykk for hva han faktisk vil. Men er det en ting jeg fortsatt ikke skjønner så er det at jeg er så heldig som får være mammaen hans. Mammaen til snart en ettåring. Tenk på det!

Og i går var det nøyaktig et år siden Ulrik og jeg kjøpte huset vårt i Vollen. Apropos datoer liksom.. Det var jo en veldig spennende dag hvor enda en stor drøm gikk i oppfyllelse for oss. Jeg kan fortsatt ikke se for meg at vi noen gang skal flytte derfra og kjenner at Vollen er hjemme for meg. Det er en god følelse å ha allerede nå til tross for at vi ikke har bodd der et helt år før i april. Tilhørigheten til området vil jo også bli enda sterkere straks minsten begynner i barnehagen, får venner og ikke minst når han starter på skolen. Herregud, nå fikk jeg frysninger!

Nei, nå skal jeg pakke sammen sakene mine her og komme meg til bussen. Severin og jeg skal nemlig rekke neste buss som går hjem til kjære Vollen. Osloturen vår skyldes først og fremst at jeg har spilt inn en ny episode av Jentesnakk på Moderne Media sammen med Kaja og Desiree. Episoden slippes allerede i kveld, og temaet for dagens podding var soMe. Jeg er heldigvis mer fornøyd med denne episoden enn forrige, men jentene mener motsatt så nå er jeg spent på hva du synes. Hehe! Ønsker deg som leser en superduper dag videre ♥

0 kommentarer

Siste innlegg