ALT JEG SKAL LÆRE DEG

Jeg skal lære deg hva familie og venner virkelig er. Jeg skal lære deg at tillit skaper tillit. Jeg skal lære deg at vann kan bli tykt som blod. Jeg skal lære deg hva du kan akseptere og når du bør sette foten ned. Jeg skal lære deg å bli selvsikker når du er sårbar.

Jeg skal lære deg å tenke selv. Jeg skal lære deg at det ikke er noe vits i å kjede seg. Jeg skal lære deg at humor er en styrke. Jeg skal lære deg å bli en god taper. Jeg skal lære deg at du er en vinner.

Jeg skal lære deg hvordan du skal takle de som ikke vil deg vel. Jeg skal lære deg å svelge store og små kameler. Jeg skal lære deg om elefanten i rommet og hvordan vi forholder oss til den. Jeg skal lære deg å snakke for deg selv. Jeg skal lære deg at det du sier betyr noe.

Jeg skal lære deg å gi og ta. Jeg skal lære deg å dele. Jeg skal lære deg om raushet, store ord og følelser. Jeg skal lære deg å være der for andre.

Jeg skal lære deg å våge og feile. Jeg skal lære deg å passe på deg selv. Jeg skal lære deg at tiden leger alle sår og at det som gjør vondt vil bli bedre.

Jeg skal lære deg å gjøre godt for andre. Jeg skal lære deg å ta utfordringer som sitter langt inne. Jeg skal lære deg å være stor i alle ubehagelige situasjoner hvor det frister å være liten.

Jeg skal lære deg mye og du skal sikkert lære meg mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg