Å SKRUBBE KROPPEN MED KAFFE

Reklame// May Beauty

Hei dere! Jeg har testet verdens beste kroppsskrubb etter min mening. MayBeauty har nemlig kommet med et helt fantastisk produkt til hele kroppen som jeg virkelig anbefaler deg enten du er mann, dame, gutt eller jente.. Denne gnikker bort døde hudceller og gir en jevn, ren och fresh hud både på kroppen og på ansiktet.

Det beste med MayBeauty sin Body Scrub er at den fjerner døde hudceller og tilfører fuktighet, noe som er nødvendig for meg og sikkert flere av dere med litt ekstra tørr hud etter en lang vinter. Body Scrub gir også en jevnere brunfarge, perfekt nå når sommeren kommer! Den stimulerer også blodsirkulasjonen som fører til den gløden hele deg fortjener. Dersom du sliter med kviser eller andre urenheter rundt på kroppen er dette redningen. Den minimerer også cellulitter, merker og arr!  

Det eneste du må gjøre er å bruke Body Scrub ukentlig. Jeg bruker min skrubb minst en gang i uken mens jeg koser meg i badekaret eller mens jeg tar en lang dusj hvis jeg har litt dårligere tid på grunn av Severin.

Skrubben skal masseres inn i huden som en vanlig peeling.

Den minimerer virkelig merker og arr!

Se bare strekkmerkene mine og arret mitt og huden før og etter bruk av skrubben:

Body Scrub dufter også en helt herlig blanding av førsteklasses kaffebønner og kaldpresset kokosolje. Den kommer i en stor pakke som kan lukkes for å beholde kaffe og kokos duften. En pakke er nok til å skrubbe kroppen flere ganger. Kroppsskrubben må bare luktes og ikke minst nytes. For den rene og digge følelsen den gir er amazing!

Skrubben kan også brukes i ansiktet. Den fjerner døde hudceller og etterlater ansiktet veldig mykt. Den forminsker også merker, arr og kviser i ansiktet!

Og her ser dere ansiktet mitt etter bruk av skrubben! Huden har da en veldig bra blodsirkulasjon og glød da skrubben peeler huden. Jeg merker at huden min blir fri for urenheter.

Jeg er som dere vet spesielt glad i alle MayBeauty sine produkter og har derfor ikke vanskeligheter med å skryte produktene deres opp i skyene. Men akkurat Body Scrub er ikke bare en favoritt, den er også på topp på listen over mine must haves om dagen.

Jeg har rett og slett blitt helt hekta. Ulrik også. Hehe! Han måtte bare prøve selv etter at han kjente den myke huden min inntil seg. Prøv du også, så skjønner du (les: og din kjære) fort hvorfor 😉

Vil du også teste Body Scrub og få en myk og deilig kropp?

Nå får du teste den med 30% rabatt med kodeord PILOTFRUESKRUBB

Rabattkoden gir også avslag på de andre produktene fra MayBeauty! Kjøp HER!

0 kommentarer

Siste innlegg