4-ÅRS BRYLLUPSDAG

Ulrik og jeg har bryllupsdag i dag og i stedet for å dele nok et blogginnlegg med masse gamle bilder fra bryllupet og bryllupshelgen tar jeg heller frem brudekjolen min for første gang på 4 år og prøver den for dere. Hehe! Jeg var faktisk litt usikker på om kjolen i det hele tatt ville passe meg siden jeg vet at jeg har gått opp noen kilo etter graviditeten og så videre, og har hatt litt angst for å prøve den helt siden bryllupet. Angsten kommer ikke av de ekstra kiloene forresten, men av at jeg synes det er vemodig at det hele er over. Med det hele så tenker jeg selvfølgelig på bryllupet, heldigvis ikke forholdet. Ulrik and I are still going strong!

Tilbake til bryllupsdagen vår for 4 år siden.. Det var en dag og en opplevelse jeg har drømt om så lenge jeg kan huske. Ja, faktisk startet drømmen om askepottbryllup mange år før jeg møtte Ulrik, og ideen kom naturligvis fra filmen Tre nøtter til Askepott som sendes på nrk hver julaften. Men den allerede store drømmen ble såklart myyye større da Ulrik og jeg ble et par i 2014. Endelig falt den viktigste detaljen på plass, nemlig prinsen min.

I kveld skal vi feire ekteskapet med en bedre og barnefri middag på Hanami og bare nyte hverandres selskap. Hanami er jo stedet Ulrik og jeg møttes for aller første gang og nettopp derfor (pluss den gode maten og de gode drinkene) er det blitt vår yndlingsrestaurant. Jeg tipper det kommer noen bilder fra daten vår på bloggen i morgen. Til mine nye følgere og til deg som har lyst til å mimre 4 år tilbake sammen med meg.. Se bryllupsvideoen vår her! P.s. Du må trykke på selve bildet i innlegget jeg linker til for å se videoen. Jeg har sett på bryllupsvideoen vår fire ganger i dag allerede og får fortsatt gåsehud av enkelte øyeblikk, som når jeg sitter i sminkestolen på den store dagen og mamma kommer innom, når jeg går opp kirkegulvet alene, når Ulrik holder tale til meg og når Ulrik løfter meg/svinger meg rundt på slutten av brudevalsen. Åh, for et fantastisk minne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg