30% RABATT PÅ DEN DYRESTE VAREN!

Reklame// Ellos

Hei til alle mine interiørglade følgere! Jeg ville bare tipse dere om at Ellos har masse nyheter innen tekstiler og belysning som jeg anbefaler dere å sjekke ut. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter denne høsten som dere kan ta et titt på. I tillegg vil jeg dele en rabattkode med dere som gir hele 30% rabatt på den dyreste varen i handlekurven din på Ellos. Rabattkoden gjelder på ordinære varer (ikke møbler) og er gyldig til og med 30. september..

–> RABATTKODE: 405438

Jeg har som dere ser fått helt dilla på rustfarger kombinert med gull og mørkeblått. Disse varme tonene gir meg en skikkelig deilig og lun følelse av høst og vinter, men er samtidig er sammensetningen litt spennende. Hvilke farger er du hekta på om dagen?

Jeg tipper at du finner dine egne favoritter blant nyhetene innen tekstil eller nyhetene innen belysning og lamper her. Eller kanskje du faller for mine? 🙂

Sengesett HER// Putevar HER// Bordlampe HER// Håndklær HER

Putevar HER// Adventslysestake HER// Badekåpe HER

Klikk HER for å komme til alt innen hjem & innredning på Ellos!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg