30-ÅRS KRIIIIISEEE

Foto: Svetlana Kuzmina

Ny episode er ute, boys and girls! For ja, jeg vet at det er mange gutter som lytter på oss også, og det er selvfølgelig veldig gøy. Enten du lytter og er glad, har oss skurrende i bakgrunnen eller du bare mååå få det med deg det vi sier fordi du ikke klarer å la være selv om Jentesnakk egentlig ikke er din greie, så er du velkommen til å høre vår nyeste episode HER!

I går da vi spilte inn nettopp denne episoden gikk vi i total krise alle tre! Hodet mitt var hjemme hos Ulrik og Severin, Desiree var ikke i form, stakkar og Kaja var av en eller annen grunn veldig ukonsentrert. En ny flamme kanskje? Hehe! I episoden snakker vi blant annet om at Kaja har økonomiske problemer, om at Desiree får en stor utfordring i karrieren og om at jeg forstår at jeg har blitt voksen. Rett og slett en slags 30-års kriiiseee som jeg er redd vi er kommet i her vi ligger og gliser i hver vår skrikende silkepysj. Hehe!

Kaja og jeg lover å skjerpe oss til neste uke, og da er forhåpentligvis Desiree frisk og tilbake med masse god energi igjen også. Når det er sagt skal ikke Desiree få skylden for at Kaja og jeg ikke var helt tilstede under innspilligen. Nei, for denne uken var det faktisk Desiree som passet på både planen vi hadde for poddingen og tiden vi hadde til rådighet i studioet. Og forresten.. Kom gjerne med spørsmål eller innspill til temaer vi kan diskutere i Jentesnakk fremover. Vi tar i mot både ønsker, tips, ris og ros på –> @jentesnakkpod

0 kommentarer

Siste innlegg