20% RABATT PÅ NELLY TREND!

Reklame// Nelly

Hei dere! Jeg er hjemme igjen oppe og hopper i joggisen i dag. Severin og jeg har vært i Vikersund og besøkt mamma (mormor til Severin). Jeg glemte vel kanskje å si det, men nå er vi altså hjemme igjen og snart får vi besøk av verdens beste Pia og verdens nydligste lille Hermine. Vi har nemlig avtalt playdate med våre to små hos meg for å catche opp litt siden Dubai. Det er viktig at det ikke går for lang tid mellom hver gang både vi og kidsa våre sees.

Ellers vil jeg bare informere om at Nelly kjører hele 20% rabatt på ALT fra Nelly Trend i 48 timer, som er det kuleste merket de fører i mine øyne. Jeg tuller ikke når jeg sier at store deler av min garderobe er fra Nelly Trend og at veldig mange av mine freshe vårnyheter er av det merket. (annonselenke) Sjekk ut hele tilbudet HER. Vi blogges mer senere!

(annonselenker) Joggebukse på 20% rabatt HER/ Genser på 20% rabatt HER

0 kommentarer

Siste innlegg