20% rabatt på extensions!

Reklame// Meraki Studio

Hei dere! Jeg har vært hos Malene som er min faste frisør på Meraki Studio for å heise opp festene mine og for å friske opp hårfargen etter sommeren. Det er faktisk flere av dere som har kommentert etterveksten min etter ferien og siden jeg skulle på rød løper i går var det på tide å gjøre noe med den. Hehe! Jeg skulle egentlig fikse håret for snart to måneder siden, men tiden strekker ikke alltid til, så nå var det utrolig deilig å få freshet seg opp igjen.

Nå har jeg forresten hatt det samme extensionet i hele 8 måneder og det er fortsatt ikke slitt. Altså, hva skjer? Jeg har aldri opplevd noe lignende. Kvaliteten på håret er så latterlig bra og derfor spurte jeg Malene pent om jeg kunne få dele en rabattkode til dere som har lyst til å teste håret jeg elsker. Vil du ha langt hår? Eller kanskje bare litt tykkere hår?

–> Med kodeord Julianne20 får du 20% rabatt på Marvelous hair extensions på Meraki Studio fra og med i dag og ut september måned! Bestill time her. Eller ring: 406 48 740 for spørsmål og timebestilling.

SPØRSMÅL & SVAR OM EXTENSIONS:
Sliter det på håret?
– Nei, om man følger instruksjonene så sliter det ikke på håret ditt.

Hvor ofte må håret heises?

– Det anbefales å heise håret etter 5-7 uker. Dersom det går lengre tid vil tapefestene begynne å bevege seg og det kan slite på hår-røttene.

Hvor mange pakker trenger jeg?
– Det finnes to forskjellige størrelser på tapefestene. 2,8cm og 4cm. Hver pakke har 10 fester. Har du kort hår og ønsker lengre hår? Da trenger du 2-3 pakker med 4cm. Har du langt tynnt hår og ønsker lengre eller tykkere hår? Da trenger du 1-2 pakker med 4cm. 2,8cm brukes som regel på toppen og ved luggen for å blende det bedre med ditt eget hår.
Hvordan vedlikeholder man håret?
– Det anbefales 4 basis produkter, Sjampo, balsam, kur og leave in krem. Det er viktig at produktene gir fuktighet. Proteiner er et stort nei. Du trenger også en naturbørste eller tangle teezer børste. De to børstene har myke “tenner” slik at løshåret ikke draes av med børsten.

Hvilke farger finnes det?

– Det finnes over 20 farger, fra sort til isblondt, ombré farger og balayage med bunnfarge og striper. Alle fargene er spesialdesignet til de nordiske hårtrendene. Dersom du ønsker en pastellfarge eller en annen farge enn de har tilgjengelig så er det ingen problem å farge løshåret til den fargen du ønsker.

Når må håret byttes ut?

– Alle som har satt på Marvelous hair extensions fra september 2018 har enda ikke byttet og har fortsatt kjempe fint hår. Med gode hårrutiner og produkter vil håret vare opp i mot et år, og kanskje lengre. OBS: bading i saltvann/klorvann, hyppig bruk av rettetang/krølltang vil slite ekstra på håret og korte ned levetiden.

Hvor kan jeg få satt på Marvelous hair extensions?

– Meraki studio! Men det er også flere frisørsalonger i Norge som tilbyr Marvelous. Spør din frisør om de har det og hvis ikke kan du be salongen din kontakte Marvelous på mail [email protected] 🙂

Husk rabattkoden Julianne20 om du vil ha 20% rabatt på extensions på Meraki Studio! Vi snakkes <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg