20-ÅRS JUBILEUM!

Reklame// Royal Design

Husker dere at jeg fortalte dere om oppussingsprosjektet til søsteren min og meg? Nå er vi i full gang med rommet som skal bli et superfancy og praktisk kontor i toppetasjen her hjemme som jeg gleder meg til å vise dere, og i denne sammenheng har vi satt sammen noen kollasjer med ting vi har bestilt fra Royal Design. Apropos Royal Design.. De feirer hele 20 år i helgen og derfor får du 20% RABATT PÅ ALLE PRODUKTENE UNDER og mye mer fra 24. mai – 27. mai klokken 23:59, så vær rask hvis du vil gjøre noen gode kupp!

 

(annonselenker Royal Design) Benk HER/ Brett HER/ Sjenk HER/ Duftlys HER/ Putetrekk HER

 

 

(annonselenker Royal Design) Gulvlampe HER/ Krukker HER/ Plant box HER/ Plant box rund HER

 

Hva synes du om fargekombinasjonene over? Åh, jeg elsker alt! Fant du noe du likte? Hvis ikke bør du sjekke ut hele salget her! P.s. Tilbudet gjelder ikke merkene: Secto, Muuto, Lexington, Vipp, Caroline Svedbom, Gubi og Fermob.. God fredag ♥

0 kommentarer

Siste innlegg