MINE TRE MUST FOR ANSIKTET

Annonse// May Beauty

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God søndag til deg som leser! Det er så deilig å være tilbake i gode rutiner igjen etter masse utskeielser i Måløy med familie forrige uke. Jeg merker det nemlig godt på huden min når jeg spiser mye sukker og ikke minst når jeg hopper over hudpleien som jeg ellers setter av tid til minst en gang i uken. Jeg er jo som dere vet ganske nøye med ansiktet mitt og er blitt helt avhengig av May Beauty sine ansiktsmasker. I dag vil jeg derfor vise dere mine tre must på badet som holder ansiktet mitt rent og fresht. Ja, til og med nå om vinteren hvor huden lett kan bli tørr og blass..

Jeg har satt sammen mine tre favorittmasker i en ansiktspakke til dere fordi de virker helt fantastisk sammen, og fordi du trenger alle tre for å unngå urenheter og for å bevare et friskt ansikt gjennom hele året når de forskjellige problemene oppstår.

Den første masken jeg vil vise dere er Face Gel.

Denne masken skal masseres inn i huden til du ser døde hudceller rulle av.

På bildet under kan du faktisk se den døde huden som faller av med en gang ved påføring, og resultatet er virkelig bra. Jeg skal innrømme at jeg ble overrasket over hvor effektiv Face Gel var allerede ved første bruk, mens nå som jeg har brukt denne masken over såpass lang tid er jeg blitt litt bortskjemt og vant til å ha produktet tilgjengelig hele tiden. Face Gel kan forresten brukes ofte. Denne uken har jeg faktisk brukt denne masken hver eneste kveld før jeg legger meg som sminkefjerner. Behandlingen tar bare noen sekunder og er virkelig en behagelig avslutning på dagen. I tillegg setter jeg pris på den rene og glatte huden jeg da våkner opp til dagen etter.

Den andre masken jeg vil vise dere er Face Mask.

Denne er spesielt effektiv mot sorte prikker og kviser. Masken skal påføres med hjelp av pensel og tørke i ca. 30 minutter før du drar den av forsiktig.  

Det gjør litt vondt å dra av denne masken, men det er bare fordi den drar med seg alt smuss og skitt fra porene dine. Jeg liker å si at det gjør vondt på en deilig måte siden jeg føler meg så utrolig bra etterpå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du kan velge å bruke masken i hele ansiktet slik jeg har gjort her eller bare i problemområdene som for de fleste er rundt nesepartiet, på haken og i pannen. Jeg sliter mest med urenheter på haken og sorte prikker på nesen. Derfor er jeg blitt så glad i akkurat Face Mask. Her ser dere hva masken har dratt av! Ekkelt..

Den tredje og siste masken jeg vil vise dere er Pore Mask.

Denne masken kan brukes oftere enn en gang i uken fordi den gir deg fuktighet, noe vi aldri får nok av. Pore Mask er en leirmaske som påføres med fingrene eller med pensel.

Masken skal tørke ca. 30 minutter og vaskes av med en klut. Pore masken gjør porene mindre synlig etter kun en behandling og hjelper meg med urenhetene som dukker opp hormonelt og de urenhetene jeg har skyld i seg. Jeg digger å bruke denne masken før jeg skal fikse meg, og bruker den gjerne før fest fordi den gjør huden skikkelig myk.

Jeg elsker som sagt disse ansiktsmaskene og er spesielt glad for at de inneholder naturlige ingredienser som ikke er testet på dyr. Det som også er veldig bra er at man kan bruke produktene når man er gravid og når man ammer, slik som jeg gjør om dagen. Med denne ansiktspakken får du rett og slett en komplett løsning for en fin ansiktshud, og dersom du er like flink med huden din som meg opprettholder du en naturlig glød og et rent ansikt hele året 🙂

Har du også lyst å friske opp ansiktet ditt i vinter og gå festsesongen i møte med en glattere og renere hud? Hvis du vil teste ansiktspakken har jeg fått lov til å gi dere en spesiell julegavekode som gir dere Moroccan Miracle Shampoo og Balsam, verdt 349 kr helt GRATIS ved kjøp av Ansiktspakken eller annet produkt fra MayBeauty for samme verdi. Faktisk får jeg spørsmålet nesten hver uke før spalten med ukens spørsmål og svar om mine hudpleierutiner, så nå er det på tide at jeg forteller litt mer om alle produktene jeg er avhengig av.

Etter første bruk merker du allerede at håret ditt føles mykere og er lettere å håndtere. Jeg synes alltid at håret mitt ser silkeglatt ut etter bruk og har forelsket meg helt i den deilige duften. Produktene lukter rett og slett rent og friskt. Nesten litt eksotisk. Hehe! Du må bare teste og kjenne selv 🙂

Bruk gavekoden “juliannejul” eller kjøp ved å trykke på linken HER

P.s. Vær rask! Gavekoden gjelder kun for en begrenset periode.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg