EN DRØMMEHELG

For en drømmehelg dette har vært! Det startet med kosekveld her hjemme på fredag med Ulrik sin hjemmelagde jegergryte. På lørdagen gikk vi en lang trilletur rundt i Vollen etterfulgt av middag med et vennepar på Sumo i Oslo og en tur på byen. Ja, du leste riktig. Mor var ute og ristet seg løs for første gang på 14 måneder! Fy søren, så deilig! Vi var faktisk innom både Bar ISM, Heidis og Monkey Bar på en kveld bare for å dra den heeelt ut. Hehe! Sjekk gjerne instastory og snapstory fra i går –> @pilotfrue 😀

Formen er heldigvis fin i dag. Jeg merker jo at jeg fester på en annen måte nå enn hva jeg gjorde før jeg ble mamma. Det er noe med det ansvaret som jeg sikkert alltid vil føle på. Et ansvar som kjennes riktig og godt, men som det samtidig er fint å få litt avlastning fra en gang i blant. Alle mammaer og pappaer burde unne seg det.

Planene i dag er ikke mange. Vi har fortsatt besøk av snilleste, Christiane som satt barnevakt for Severin i går. Det gikk forresten kjempebra. Jeg var ganske spent og fulgte selvølgelig med på telefonen hele kvelden sånn i tilfelle jeg bare måtte hive meg i en taxi hjem, men det trengte jeg altså ikke siden Christiane hadde stålkontroll. Jeg hadde pumpet meg for anlendingen, men ikke rukket å pumpe nok. Det løste min aller beste venninne som fødte nå nylig med å dele av sitt eget lille lager i hennes fryser. Severin fullammes jo fortsatt og tar ikke morsmelkerstatning, så ja.. That’s what friends are for! Hehe! Vi blogges mer senere i dag. Det er nemlig noe jeg har lyst til å fortelle dere litt mer om ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg