HÅRFIN TIL FESTSESONGEN!

Annonse// blivakker.no

Etterveksten er tatt, gammelt extension er fjernet, nytt extension er påsatt og klippet til. Takket være frisøren min er jeg endelig fresh og fin på håret igjen i anlending festsesongen og selvfølgelig på grunn av julen som er rett rundt hjørnet. I samarbeid med blivakker.no vil jeg nå vise dere hvilke produkter jeg styler håret mitt med til fest i en liten hår tutorial..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere som kjenner meg vet at jeg ELSKER krøller og volum. Derfor vil jeg introdusere dere for krølltangen jeg ikke kan leve uten, nemlig denne fra GHD

SLIK KRØLLER DU HÅRET TIL FEST:

1. Del opp håret slik at det blir lettere for deg å holde styr på det som ikke er krøllet. Jeg deler som regel det øverste og det nederste håret fra hverandre i tillegg til å dele opp høyre og venstre side, men her er det ingen fasit.

2. Spray lett over med varmebeskyttende før du starter. Jeg bruker denne fra REF.

3. Ta en liten del hår og velg om du skal snurre den innover slik jeg gjør på bildet under eller utover. Jo mer hår du krøller av gangen jo mindre spenst får krøllene. Jeg veksler ofte med å krølle både innover og utover for

4. Ta en dæsj flytende gele som gir volum og masser geleen godt inn i håret. Jeg bruker denne fra Sebastian.

5. Bøy hodet opp ned og spray lett over alt håret før du kaster håret tilbake og sprayer ned alle småhår. Jeg bruker denne hårsprayen fra Sebastian.

Krøllene eller bølgene som jeg liker å kalle de ser kreative og litt tilfeldige ut, akkurat slik jeg liker det. Jeg hater sånne perfekte “skoleballkrøller”. Hehe! Dessuten er disse bølgene like fine dagen derpå, noe som er en stor fordel for meg som småbarnsmor med liten tid på badet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere som kjenner meg vet også at jeg er veldig glad i å sette vekk håret i en hestehale eller lignende. Med liv i håret som dette blir hestehalen plusetlig en leken festfrisyre på 1-2-3! Bruk gjerne en gjennomsiktig strikk som dette.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HER SER DERE ALLE PRODUKTENE JEG BRUKER FOR Å STYLE HÅRET MITT:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BLACK WEEK: Jeg anbefaler deg å sjekke ut black week tilbudene til blivakker.no her! Der får du fra 25% rabatt og helt opp til 80% rabatt på masse gode skjønnhetsprodukter ♡

2 kommentarer

Siste innlegg