TAKK FOR MEG!

Reklame for egen bok

Tusen takk for meg, Måløy! Og ikke minst TAKK til alle som kom og hilste på og kjøpte bøker på Notabene i dag. Det var superhyggelig å møte dere alle og jeg ble rett og slett rørt over oppmøtet. Det var også sterkt å få høre om flere som er og har vært på samme reise til å få barn som Ulrik og jeg var. Slike samtaler minner meg nok en gang på hvilket mirakel som Ulrik og jeg har fått oppleve.

Som dere ser på bordet var Severin med Ulrik og meg på signeringen. Jeg ammer så ofte at jeg ikke kan dra fra han en time en gang med mindre jeg pumper meg.. Hehe! Når det er sagt så var det jo bare koselig å vise ham frem til dere som møtte opp. Ulrik har jo en god del slektninger og venner her i Måløy som synes det var kjekt å få se han i virkeligheten 🙂

I morgen tidlig reiser vi hjem til Asker igjen.. Jeg er spent på hjemreisen med tanke på Severin og hans tålmodighet så mange timer i bil, men krysser fingrene for at det går like fint hjemover som det gjorde på reisen hit. Nå har vi også kjøpt og fått diverse dingsebomser til fruktbiter og smoothier, så jeg har troen på at dette skal gå bra.

Drømmen om en baby kan forresten bestilles HER. Jeg vil tro at det er mange jenter og gutter der ute som hadde blitt glad for denne boken under juletreet i år, spesielt par som prøver eller som planlegger å få barn ♥

0 kommentarer

Siste innlegg