SES VI PÅ NOTABENE?

Reklame for egen bok

Hei og hopp! I dag står jeg på Notabene i Måløy sammen med Ulrik og signerer bøker fra klokken 13:00-14:00. Ses vi? Vi håper virkelig at du vil ta deg en tur og hilse på oss denne fine lørdagen. Jeg er selvfølgelig veldig spent på oppmøte og vil benytte anledningen til å takke Fjordenes tidene for omtale i avisen i går. Tusen takk! Det var skikkelig hyggelig 🙂

Det blir superstas å slå av en prat med dere som kommer. Jeg kan ikke annet enn glede meg. Ellers vil jeg bare ønske deg som leser en fortsatt fin helg. Ulrik, Severin, hundene og jeg reiser hjem i morgen allerede. Herlighet, så fort denne uken har gått! Alt for fort. Jeg skulle ønske vi kunne bli værende hos foreldrene til Ulrik i noen dager til, men pliktene kaller i hovedstaden..

Dagens antrekk kjøpte jeg på b.young Måløy tidligere denne uken for anlendingen. Jeg bare elsker buksen og føler meg utrolig fin i disse fargene! Dessuten er det viktig og ikke minst koselig å støtte de lokale butikkene her i byen!

0 kommentarer

Siste innlegg