EN NYDELIG FARGEKOMBINASJON

Reklame// Bliss Interiør & Go Chunky

Her er noen bilder fra borddekkingen på farsdagen som var. Vi hadde nemlig besøk av moren min og stefaren min denne morgenen hvor vi startet dagen med en lang og hyggelig frokost for å hedre både Ulrik og stefaren min. Det var meningen at jeg skulle legge ut disse bildene da, men det glemte jeg rett og slett bort. Jeg får skylde på ammetåken. Hehe! Hvor lenge kan jeg egentlig skylde på den?

Jeg er over middels fornøyd med fargekombinasjonene på bordet her. Blått, grått og gull er bare så nydelige farger sammen! Er du ikke enig? Det er noe med miksen av det grå/blå kalde og det varme uttrykket gullet gir som gjør dette så røft og samtidig koselig. Dessuten synes jeg keramikk, ull og lin sammen gjør bordet litt ekstra spennende.

Det kule bestikket i gull finner du på Bliss Interiør her. Jeg har det samme bestikket i sort og er skikkelig fornøyd med begge fargene! Det er så gøy å dekke bordet med noe annet enn sølvbestikk. Jeg anbefaler dere å sjekke ut blissinterior.no. De har supermasse fint interiør til hjemmet. Ønskelisten min er lang, for å si det sånn. Men nå er det julegaver i fokus 🙂

Tallerkner, skåler og kopper er fra Søstrene Grene. Jeg ble overrasket over at jeg kunne finne noe som var så billig, så enkelt og så fint da vi flyttet fra Vinderen til Vollen og jeg egentlig ikke hadde budsjett til et nytt servis.

De unike bordbrikkene som jeg elsker og det digge pleddet i stuen er håndlaget fra Go Chunky! Med rabattkoden “julianne25” får du 25% rabatt på alle produkter fra www.gochunky.no ♥

0 kommentarer

Siste innlegg