UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Når begynte gravidkiloene å slippe?

– Jeg har rast ned i vekt fra fødselen til nå og vil ned enda litt til før jeg er helt fornøyd. Når det er sagt så tar jeg vektnedgangen i mitt tempo og stresser ikke med noe som helst. Faktisk skjer det meste av seg selv på grunn av ammingen.

Kan du fortelle mer om hva du spiser?

– Akkurat nå spiser jeg en iskald melkesjokolade. Du vet den som er ekstra tykk? Mmmm! Hehe!

Hva veier du og hvilken størrelse er du i klær?

– Jeg er veldig komfortabel med å snakke om vekt og størrelse, men jeg kan ikke vite om du som leser dette er det og derfor må jeg være forsiktig med hva jeg deler av detaljer rundt kropp, som blant annet vekt og klesstørrelse.

Skal du sjekke AMH-verdiene dine igjen for å se hvordan det står til?

– Jeg har ikke planer om det, nei. Men det kunne jo vært interessant å vite. Jeg er bare redd at sannheten kan påvirke meg negativt til mer stress rundt et eventuelt søskenforsøk enn nødvendig.

Ønsker du deg flere barn?

– Jeg har alltid ønsket meg en stor familie, men etter den lange prosessen Ulrik og jeg har vært gjennom og etter at jeg ble mamma til Severin så føler jeg egentlig at jeg ikke trenger flere barn. Severin, Ulrik og hundene gjør meg lykkelig <3

Hva skal dere i Måløy?

– Vi skal kose oss sammen med familie og bare slappe av. Eller, vi har også litt planer utendørs, men de kommer jeg tilbake til.

Sminker du deg hver dag?

– Jeg sminker meg nesten hver dag fordi jeg føler at dagen blir bedre med sminke enn uten sminke.

Stemmer det at dere hadde samme stolene i barnedåpen til Severin som Anna og Jan hadde i bryllupet sitt?

– Hehe, ja 🙂

Kan du legge ut flere bilder av Severin?

– Vi kommer som sagt til å dele bilder av Severin i de anlendingene vi føler det er naturlig og vi har lyst til det. Men det blir ikke ofte dere ser han på denne bloggen.

Hvordan tatovering skal du ta?

– Jeg tror jeg skal ta Severin sitt navn i blokkbokstaver et eller annet sted, men jeg har ikke bestemt meg ennå. Ulrik har snakket om en større silhuett på kroppen, men han har heller ikke bestemt seg helt.

Har du noen uvenner i bloggverden?

– Ikke som jeg vet om?

Er det viktig for deg å ligge høyt på blogglisten?

– Ja og nei. Jeg lever jo på en måte av gode tall, men det er viktigere for meg å ha faste lesere enn å ha mange lesere.

Hvor mye tjener du i måneden?

– Jeg tar ut 60 000 kroner i lønn før skatt.

Hvor mye koster det for en annonse på bloggen din?

– Jeg tar ca 40 000 kroner for en annonse på bloggen.

Hva savner du mest fra livet uten barn?

– Jeg savner ikke livet uten barn.

Hva gleder du deg mest til akkurat nå?

– Jeg gleder meg veldig til 1. april.

Har du begynt med julegaver?

– Såvidt.

Hvor mye penger skal du bruke på julegaver i år?

– Jeg har ikke noe budsjett, men jeg skal prøve å benytte meg av black friday/week og alle de andre gode tilbudene som kommer frem mot jul for å handle smartest mulig i hvertfall, så får vi se..

God helg, alle sammen ♥

0 kommentarer

Siste innlegg