BOKSIGNERING I MÅLØY!

Reklame for egen bok

Heldige meg ble spurt om jeg ville ha en boksignering på Notabene i Måløy for en stund tilbake. Jeg takket selvfølgelig ja med en gang, men med forbehold fordi jeg ikke visste når det ville passe. Neste uke reiser som sagt Ulrik, Severin, hundene og jeg på roadtrip til Måløy, noe jeg gleder meg veldig til. I den anlending har vi satt opp en boksignering lørdag 17. november! Ulrik blir selvfølgelig med meg på signeringen som moralsk støtte. Hehe! Neida, joda. Man får jo litt sommerfugler i magen av dette her. Jeg har vært på et par signeringer før, men det ble liksom med det på grunn av fødselen og det hele. Jeg håper DU vil komme og hilse på oss denne dagen. Det hadde både Ulrik og jeg satt utrolig stor pris på ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg