DEN PERFEKTE TREDEMØLLEN TIL HJEMMETRENING!

Annonse// Gymtool.no

Hei og god lørdag! Jeg har hatt en sporty start på dagen og er over middels fornøyd med akkurat det. Hehe! Selv om treningen går litt opp og ned for tiden er jeg blit veldig og da mener jeg veeeeldig glad i dette treningsrommet. Drømmen om et privat “treningsstudio” er endelig oppfylt. Det eneste som mangler er et stort speil på skråveggen bak tredemøllen, så er dette rommet helt perfekt for både Ulrik og meg!

Apropos tredemøllen.. Det var mange som ønsket seg en enda bedre rabatt første gang jeg introduserte dere for Gymtool.no, som er min sponsor av treningsutstyr. Jeg har derfor fikset en supergod deal for dere som har lyst til å investere i en ordentlig tredemølle. Nå får du hele 20% avslag på tredemøllen jeg elsker! Håper dere setter pris på dette tilbudet og benytter sjansen. Jeg har nemlig brukt overtalelsesevnen min for å få det til og tilbudet varer bare i en begrenset periode ♥

Bestilingen gjennomføres ved at du bruker kodeord: “pilotfrue” og sender en mail til [email protected]

P.s. Gymtool er hovedsakelig en nettbutikk, men det er fullt mulig å prøve utstyret deres på lager etter avtale. Lurer du på noe angående tredemøllen eller angående annet treningsutstyr? Send en mail til [email protected] eller ringe de på: 99399578. Det er de som har hjulpet meg med planlegging av utstyr og innredning av treningsrommet  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg