EN BLURRY DAG

Herlighet, for en grå og trist dag.. Det har ikke skjedd noe altså. Men jeg føler meg skikkelig demotivert når det er så sykt stusselig ute. Hva skjer med været? Jeg tenker meg at det er flere enn meg som kjenner seg litt tung i kroppen av den sure vinden, snøen OG regnet? Det hjelper liksom ikke at det bare er tirsdag heller. Jeg vil ha helg! Neida. Det er jo egentlig ikke stor forskjell på ukedager og helger her i huset, så det er nok bare mørket og gradestokken som har skylden for min tafatte dag.

Det eneste som motiverer på dager som dette er tøfler, kakao, nettshopping og en god film. Jeg har gått rundt i tøfler fra jeg stod opp, bestilt meg masse nye klær og nå skal jeg snart lage meg en varm kakao. Severin ligger å sover, men jeg tror han våkner snart så vi får spare filmen til i kveld. Faktisk så planlegger jeg en date night med Ulrik etter at Severin har lagt seg igjen, med mindre vi begge bare slokner på sofaen. Det skjer nemlig ofte for tiden. Hehe!

En blurry dag som dette fortjener ikke noe annet enn et blurry bilde.. Hehe! Neida, men jeg føler meg helt seriøst like grå som været og klarer ikke late som noe annet. Håper at dagen din har vært bedre enn min, og hvis ikke så vet du hva jeg anbefaler. Åh, som jeg gleder meg til nye og freshe høstklær i posten, og ikke minst til å pynte meg litt igjen! Det er mulig du mener jeg er overfladisk når jeg sier dette, men jeg blir helt ærlig i godt humør av å føle meg fin, og noen nye antrekk er akkurat hva jeg trenger nå ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg