UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvordan går det med deg?

– Det går fint med meg. Jeg føler meg ganske sliten, men det gjør vel alle småbarnsmødre?

Hvor lenge skal du være i permisjon?

– Jeg er ikke i permisjon. Jeg tok bare ut gradert permisjon de første ukene.

Hva synes du om kronikken til Morten Hegseth?

– Jeg har ingen kommentar til det styret der.

Får vi se deg og Ulrik mer på tv fremover?

– Ja, vi trives på skjermen begge to 🙂

Skriver du for å provosere?

– Jeg skriver ikke for å provosere, men jeg vet veldig godt hva som provoserer haterne mine og velger heller å provosere noen enn å please alle.

Hva er ditt beste tips til andre bloggere som får mye hat?

– Mitt beste tips er å fokusere på alt det positive bloggen gir av muligheter og frihet. Det er flere ganger jeg har stilt meg spørsmålet om bloggingen er verdt alt hatet og svaret har heldigvis alltid vært ja.

Ser du på deg selv som et godt forbilde?

– Jeg ser på meg selv som en fornuftig jente med gode og sunne verdier som tar mange bra valg, men som også gjør feil og lærer av feilene mine som alle andre.

Hva spiser du i løpet av en dag?

– Jeg spiser alltid frokost og frokosten min består som oftest av havregrynsgrøt. Til lunsj spiser jeg rundstykker, omelett eller noe digg og gjerne sunt som jeg finner i skapet og til middag går det mye i taco. Jeg spiser selvfølgelig ikke taco hver dag, men det går mye i alle slags tacovarianter her hjemme.

Hvordan går det med treningen?

– Det går ikke så veldig bra akkurat nå. Jeg har hatt et par uker hvor jeg rett og slett ikke har klart å prioritere trening. Jeg liker ikke å innrømme det, men må jo være ærlig.

Tror du at alle er misunnelige på deg?

– Nei, det tror jeg ikke. Men jeg tror det er mange som er misunnelige på bloggere generelt fordi mange mener at vi ikke fortjener å tjene såpass godt i vårt yrke.

Hvordan er forholdet ditt til den tanten som lagde den rosa kaka i barnedåpen til Severin?

– Hehe! Det er veldig bra. I familien vår har vi heldigvis humor.

Er du opptatt av politikk?

– Ja og nei. Jeg er ikke veldig engasjert i politikken akkurat, men jeg har fått med meg at det ikke er eiendomsskatt i Asker og det er jo bra 😉 Hehe!

Kan du begynne å oppdatere bloggen oftere?

– Jeg skal prøve så godt jeg kan med å oppdatere oftere fremover.

Hvordan går det med hunder og barnevogn på tur?

– Shit, det er vanskelig. Hehe! Jeg trodde jo ikke at det skulle bli noe problem, men det er det. Spesielt med to hunder.

Har bestevenninnen din født ennå?

Nei, men hun har termin veeeldig snart!

Ble Ulrik en så god pappa som du så for deg?

– Bedre.

Fotograf: Marian Jade

Håper du vil stille spørsmål til neste runde på innboks på Instagram @pilotfrue eller på Snapchat –> pilotfrue ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg