MAN MÅ TA VARE PÅ HUDEN SIN!

Annonse// May Beauty

Ja, jeg sier det igjen.. Man må ta vare på huden sin for å opprettholde et rent, ungdommelig, glødende og friskt ansikt. Det samme gjelder selvfølgelig resten av kroppen, men i dag vil jeg fokusere på ansiktet og mine typiske hudproblemer. Jeg sliter nemlig både med hudormer og tørr hud. Det som plager meg mest er de sorte prikkene som synes gjennom sminken min. Derfor er jeg glad for at det finnes hudpleieprodukter som fjerner nettopp disse.

Nå om vinteren er det jo ekstra viktig å pleie ansiktet da det fort blir tørt i kulden, og som mange allerede vet er jeg veldig nøye med å ta vare på huden min. Dere som følger meg fast vet også at jeg er spesielt glad i MayBeauty sine produkter, og at The Incredible Face Gel er en av mine favoritter fordi den er enkel å bruke og fordi den gir raskt resultat. Det overrasker meg faktisk like mye hver gang hvor effektiv denne masken er og hvor fresh jeg føler meg etter bruk. Derfor passer jeg på å bruke Face Gel minst en gang i uken.
 
The Incredible Face Gel kommer forresten i en dosepakke. Geleen er rosa og dufter veldig godt 🙂

Geleen er en slags peeling som skal masseres inn i huden til du ser døde hudceller rulle av. Deretter tørker du bort de døde hudcellene med et fuktig håndkle, for å få frem den babymyke huden under.

Du merker med en gang du starter å massere at noe skjer og du kjenner at blodet sirkulerer ekstra mens du masserer inn geleen. På bildene under og over kan du se den døde huden som ruller av ved påføring, og som du ser er resultatet virkelig bra. Her hjemme har masken blitt en rutine både for Ulrik og meg. Det er fordi vi begge kjenner at huden blir så ren og ikke minst stram etter bruk. Rett og slett sykt digg!

Det er litt ekkelt å se at hudcellene ruller av, men det føles likevel bra å rengjøre alt smuss 🙂

Produktet kan også brukes som sminkefjerner og må brukes regelmessig for at du skal beholde de gode resultatene. Face Gel er virkelig favoritten min fordi jeg kan bruke den så ofte jeg vil og fordi prosedyren bare tar noen minutter. Geleen hjelper meg veldig nå om vinteren hvor huden min fort kan se blass og blek ut.

Jeg er spesielt glad for at MayBeauty sine produkter inneholder naturlige ingredienser som ikke er testet på dyr. Det som er veldig bra er at man også kan bruke produktene når man er gravid og når man ammer. Gjør som meg og bruk Face Gel etter behov gjennom hele året for å fjerne død hud og for å opprettholde en naturlig glød og for å alltid ha et rent ansikt.

Til slutt har jeg en overraskelse til dere.. Nå får jeg dele ut en gavekode som gir 3 gratis The Incredible Face masker + 1 pensel og 3 gratis The Incredible pore masker, verdt 249 kroner ved kjøp av Face Gel eller annen produkt fra MayBeauty!

Face mask forebygger acne, fjerner hudormer, suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Denne skal påføres med hjelp av pensel og la tørke ca. 30 minutter. Deretter skal man dra den av forsiktig. Huden blir litt rødlig etter bruk, men det er kun fordi blodsirkulasjonen kommer i gang. Dessuten er det verdt det siden ansiktet vil føles rent, glatt og få en naturlig glød 🙂

Pore Mask kan brukes oftere enn en gang i uka. Jeg bruker den 2-3 ganger. Pore Mask er en leirmaske som man påfør med fingrene eller med pensel. Masken skal tørke ca. 30 minutter og vaskes av med en klut til slutt. Pore masken gjør porene mindre synlig etter kun en behandling og hjelper meg med urenhetene. Jeg liker denne spesielt godt da den virkelig gir følelse av porselen hud som resultat. Jeg anbefaler at man bruker masken minst hver uke for varig resultat. Jeg digger å bruke den før jeg skal fikse meg, og bruker den gjerne før fest.

Disse 3 ansiktsproduktene jobber forresten sammen for å gi en ren og glatt hud, som er fri fra hudormer og talg. Med disse maskene sammen får du altså en komplett løsning for en fin ansiktshud ♥

Jeg er veldig fornøyd med produktene, ansiktet mitt blir så rent og fresh og derfor tør jeg å gå uten sminke!

Jeg regner med at du også har lyst å friske opp ansiktet i kulden? Hvis du vil teste Face Gel og få 3 gratis face masker + pensel og 3 gratis pore masker, kan du bruke gavekoden: pilotfruefin eller kjøpe HER. Gavene legges automatisk i handlekurven ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg