FORBEREDELSER TIL DEN STORE DAGEN

Hei, dere. Jeg føler at denne uken bestod av mandag, tirsdag, en lang onsdag og nå lørdag. Jeg var nok litt optimistisk da jeg satt opp innholdet for uken, noe som dessverre har gått utover bloggingen. Men, men.. Det er ingen som lider av at jeg er borte noen dager og jeg har heldigvis fått gjort nesten alt jeg må gjøre før morgendagen som er det viktigste for meg i disse dager..

I morgen skal vi nemlig ha barnedåp for Severin her hjemme. Eller, vi skal såklart i kirken først for høytidelig sermoni og så skal festen være her hjemme. For å begrense gjestelisten har vi kun invitert våre aller nærmeste, men likevel blir vi hele 26 gjester til middag og kaker. Derfor ble jeg over middels glad da herlige @annebrith sa seg villig til å “hjelpe til” med søtsakene! Når det er sagt så fikk hun litt av en oppgave med Ulrik og meg på kjøkkenet. Ulrik er hakket flinkere enn meg når det kommer til baking. Jeg var mest opptatt med å smake på alle deiger og rører. Så ja, forberedelsene ble litt klissete for min del. Hehe! Men herregud, så mye bra vi fikk til! Jeg gleder meg til å vise dere kakebordet. Det blir seriøst helt amazing!

Dagen i dag er satt av til resten av forberedelsene, som å dekke bord, pynting og litt klargjøring av antrekk til både store og små. Jeg får heldigvis god hjelp med å forvandle stuen og kjøkkenet til det nydelige festlokalet jeg har i tankene. Fargene går selvfølgelig i blått, hvitt og gull for gullgutten vår ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg