SESONGENS FINESTE EPISODE

I dag vises siste episode av bloggerne sesong 9 på skjermen. Mange har sett episoden på Sumo allerede og tilbakemeldingene har heldigvis vært varme. Dette er virkelig den fineste episoden av det flotteste som har skjedd i mitt liv. Tenk så utrulig annerledes den sesongen her kunne endt for Julianne og meg om ikke ting ble som det ble.

Frem til starten av uka så har eg grugleda meg at dokke som følger oss skulle få ta del i fødselen. Sykehusoppholdet blei jo ganske langt, og eg husker egentlig ikke halvparten at det som ble filmet der, minus de siste timene såklart. Det å skulle sjå seg selv i en slik setting i ettertid, og ikke minst at andre skal sjå hvordan man gjør ting i stressende situasjoner og hvordan man reagerer når den du elsker har det så vondt var skummelt.

For Juliannes del har denne dagen selvfølgelig vært enda mer spesiell og kanskje enda mer skummel å sjå tilbake på. Hun var i en såpass presset situasjon største delen av oppholdet på sykehuset at hun knapt enset filmteamet som var tilstede.

Eg er stolt over Julianne, eg er stolt over meg selv og eg er stolt over filmteamet og klipperne til Saltofilm som klarte å skape det de gjorde av det viktigste døgnet i Juliannes og mitt liv. Bilder er en ting, men film. Det er virkelig noe annet!

Eg gleder meg til den dagen vi kan vise dette klippet til Severin, og har stor tru på at han også kommer til å like å sjå innsatsen mammaen hans gjorde den dagen han kom til verden.

Eg håpe dokke gleda dokke til den siste episodene av Bloggerne for denne gang. No er eg muligens litt inhabil, men dette er som sagt den fineste episoden eg har sett i Bloggerne. Spesielt med tanke på den lange og tøffe reisen vi har vært gjennom som vi delte i vår første sesong. Tenk, nå er vi i mål! Og tenk så heldige vi er som har fått oppfylt vårt aller største ønske som var å bli foreldre.

Kun koselige tilbakemeldinger mottas både på insta og snap 😉 @mrulriknygaard 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg