VÅR SISTE UKE I BLOGGERNE

Herlighet, så fort ukene har gått! Dette er den siste uken Bloggerne sesong 9 går på skjermen og definitivt den mest spesielle uken for Ulrik og meg på Boggerne noen sinne på grunn av fødselen som jeg håper at dere skal se på. Mange har allerede sett babyshoweret mitt som ble stelt i stand av verdens beste jenter og som selvfølgelig også er et fantastisk minne for meg denne sesongen. Jeg er såååå glad for at jeg har alle disse viktige dagene på film som jeg kan se tilbake på for alltid. Jeg sa det da vi giftet oss og sier det nå igjen. Det er noe helt eget ved levende bilder av gode minner ♥

Her er et av episodenbildene jeg fikk tilsendt av presseansvarlig denne uken. Ansiktsutrykket mitt er reaksjonen jeg fikk på at jeg kanskje skulle bli satt i gang på sykehuset.. Hehe!

Nå skal jeg prøve å besvare alt som er ubesvart i mailboksen, rydde i garderoben, fikse meg litt og så hive meg/oss i bilen. Severin og jeg skal nemlig på middag med familie i i Oslo i ettermiddag. Ulrik er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen. Derfor blir det bare Sev og mamsen på tur i dag. Ja, vi kaller ham Sev i blant fordi vi tror at det er det han kommer til å bli kalt av kompisene sine når han blir eldre.

Ønsker deg som leser dette en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg