BABYSHOWER FOR MIN BESTE VENNINNE

Reklame// Maten er sponset av Olivia Aker brygge

Som dere vet er min aller beste venninne, Pia gravid. Hun venter en liten prøverørsjente og har termin allerede i november, så det begynner jo virkelig å nærme seg nå! Herregud, som jeg gleder meg til å møte den lille prinsessa, og ikke minst til at Pia og jeg skal trille og leve i småbarnsbobla sammen. Dette er virkelig en ekte bestevenninne-drøm som snart går i oppfyllelse..

For litt over en uke siden samlet Tina (kusinen til Pia) og jeg familie og venner for å feire det kommende mirakelet med god mat, gaver og koselig stemning på Olivia. Planen var å stelle i stand selskapet hjemme hos en av oss for å gjøre dagen mest mulig intim for Pia, men siden vi plutselig ble så mange fant vi ut at det var bedre å gå ut og spise. For å holde på det intime preget jeg føler et babyshower skal ha leide vi “Sala Privata”, som er et stort privat rom på Olivia Aker brygge. Rommet var perfekt å leie til et slikt event og med litt egen pynt ble rommet skikkelig hjemmekoselig.

Tina og jeg hadde på forhånd bestilt et utvalg av signaturretter og ba servitørene om å sette frem både forretter, hovedretter og desserter som en slags “buffet”, slik at alle fikk smake på litt av alt.

P.s. Det morsomme fruktfatet var laget og medbragt av en venninne for anlendingen 🙂

Fotograf: Marian Jade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg