SLIK FJERNER JEG SORTE PRIKKER OG DØD HUD!

Annonse// May Beauty

Å ta vare på huden er veldig viktig og jeg er som dere vet ganske nøye med hudpleierutiner. Jeg setter som dere vet alltid av litt tid en dag i uken til mine favorittmasker fra MayBeauty som hjelper meg å fjerne sorte prikker og død hud. Det som er så kjekt er at jeg alltid passer på å ha de forskjellige maskene liggende her hjemme, slik at jeg raskt og enkelt kan dekke de ulike behovene jeg får gjennom året. For huden min har jo forskjellige problemer og områder som trenger pleie til forskjellige årstider, så det holder naturligvis ikke med bare en maske for bare et problem. Det jeg sliter mest med er hudormer, men også tørr hud og andre urenheter som jeg ikke kan fjerne uten gode produkter. De sorte prikkene jeg ofte får synes dessverre gjennom sminken. Derfor er det perfekt med hudpleieprodukter som faktisk fjerner disse på ordentlig.

Nå om høsten og om vinteren i kulden er det spesielt viktig å pleie ansiktet da det blir ekstra tørt. Jeg anbefaler deg som vil gå vinteren i møte med en fresh hud å kjøpe alle disse maskene i en samlet ansiktspakke for å forebygge og for å være forberedt på alle typer urenheter. Før måtte du nemlig kjøpe maskene separat..

–> Dette er et tre-trinns pakke, men man kan også bruke Face Gel separat flere ganger i uken som en daglig ansiktsrens eller sminkefjerner. Poenget er at produktene skal brukes ukentlig for å beholde resultatene. Akkurat nå er det Face Gel som er favoritten min fordi prosedyren bare tar noen minutter og virker så bra..

Start med Face mask som forebygger acne, fjerner hudormer, suger ut talg og gjør porene mindre synlige. Etter at du har dratt av masken skal du fortsette med Face gel, den gnikker bort døde hudceller og gir en jevn, ren og fresh hud. Til slutt skal du påføre pore masken. Den suger ut talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. Resultatet er et rent og glatt ansikt med en naturlig glød.

Face Mask er en av favorittene hos meg. Denne skal påføres med hjelp av pensel og tørke i ca. 30 minutter. Deretter skal du dra den forsiktig av.

Denne masken bruker jeg mer forebyggende mot acne og til å fjerne hudormer. Den suger til seg talg og gjør porene mindre synlige på bare en behandling. I starten hadde jeg litt problemer med å fjerne denne masken, men har etterhvert lært meg til å smøre på et enda tykkere og jevnere lag som gjør det enklere å få den av. Huden blir litt rødlig etterpå, men det er kun fordi blodsirkulasjonen kommer i gang. Husk bare å unngå påføring av masken på bryn og ved hårfestene. Ellers er det bare å nyte den rene huden du får etter bruk.

Ouch, det gjør litt vondt å dra av masken! Her ser dere alt som face mask har dratt med:

Etterpå skal du bruke Face Gel.

Akkurat nå er det som sagt Face Gel som er favoritten. Det er fordi jeg sliter med tørr hud og føler at jeg ser litt blass og blek ut, en følelse jeg ofte får sent på høsten og om vinteren. Gelen hjelper veldig mye fordi den gjør huden ren og myk.

“Behandlingen” tar heldigvis bare noen sekunder og passer derfor perfekt nå hvor jeg står noe mindre forran speilet enn vanlig på grunn av lille Severin som opptar meg med alt annet. Hehe!

Face Gel skal masseres inn i huden till man ser døde hudceller rulle av. På bildet under kan du faktisk se den døde huden som faller av med en gang ved påføring, og resultatet er virkelig bra. Jeg skal innrømme at jeg ble overrasket over hvor effektiv denne masken var ved første bruk, mens nå har jeg blitt litt bortskjemt og vant til å ha produktet tilgjengelig.

Det er litt ekkelt når hudcellene ruller av, men utrolig digg å rengjøre alt smuss!

Pore Mask kommer på en god andreplass for meg om dagen. Det er en leirmaske som jeg påfører med fingrene eller med pensel. Den skal tørke ca. 30 minutter før jeg vasker den av med en klut. Pore masken gjør porene mindre synlig etter kun en behandling og hjelper meg med urenhetene som kanskje har dukket opp på grunn av graviditeten. Når det er sagt så likte jeg denne veldig godt også før jeg ble gravid da den virkelig gir porselen hud. Jeg anbefaler at man bruker masken ukentlig for varig resultat. Jeg digger å bruke den før jeg skal fikse meg, og bruker den gjerne før jeg skal på fest for å føle meg ekstra fresh.

Jeg elsker som sagt disse ansiktsmaskene og er spesielt glad for at de inneholder naturlige ingredienser og ikke er testet på dyr. En annan stor fordel er at man kan bruke produktene når man er gravid og når man ammer 🙂

Gjør som meg og bruk maskene etter behov for å fjerne hudormer og død hud, og for å bevare en naturlig glød og et rent ansikt hele året. Denne ansiktspakken gir deg rett og slett den komplette løsningen for en fin ansiktshud!

Nå får du Moroccan Miracle Hair Serum som er verdt 249 kroner i gave når du kjøper denne ansiktspakken eller noe annet fra May Beauty! Hårserumet er veldig bra. Jeg merker at det gjør håret mykere og lettere å håndtere. I tilllegg vet jeg at oljen gir håret næring og styrker det. Derfor bruker jeg den etter hver hårvask. 

Moroccan Miracle Hair Serum passer til alle hårtyper og er et must for oss jenter som ofte føner, krøller og retter håret med mye varme. Og ja, jeg må innrømme at den også fungerer som bodylotion og håndkrem fordi den lukter såååå godt!

Har du også lyst å friske opp ansiktet dit nå og gå vinteren i møte med en glattere og renere hud? Og har du lyst på håroljen for mykere og sunnere hår? Hvis du også vil teste ansiktspakken og få hårserumet gratis har jeg fått lov til å gi dere en gavekortskode! Bruk koden “miracle” eller kjøp ved å trykke på linken HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg