DET ER PÅ HØY TID

Det er på høy tid å takke deg som leser denne bloggen for at du har tålmodighet med meg nå mens Severin er såpass liten og det er vanskelig for meg å levere på alle plan. For ja, det er hektisk å være fulltidsblogger som småbarnsmamma, og min rolle som mamma kommer selvfølgelig først. Når det kommer til jobben bak bloggen som sideprosjekter, møter med samarbeidpartnere og annet, så tar det også mer tid enn hva man skulle tro. Jeg har som sagt ikke permisjon og fri fra jobb som de fleste andre nybakte mødre har det første året. MEN det er såklart mitt eget valg, og hadde det ikke vært for dere som klikker dere inn her hver dag så hadde jeg ikke kunne vært hjemme og tilbragt så mye tid sammen med Severin i årene fremover. Derfor vil jeg heller ha det over middels hektisk nå og få betalt i tid med sønnen min mens han vokser opp, enn ikke å kunne være så mye tilstede ved at jeg på et tidspunkt måtte tilbake i en full jobb jeg ikke selv bestemmer over. Før så jeg på friheten og lønnen som min største fordel som blogger og egen sjef. I dag ser jeg på tiden med Severin og tiden med familien min som den aller største fordelen jeg har i mitt yrke og i min situasjon.

Over til noe annet.. Det er heldigvis mange som har savnet spalten min med ukens spørsmål og svar her på bloggen, noe som er veldig hyggelig å høre når man først starter en “fast greie”. Jeg har ikke hatt mulighet til å følge opp noe som helst siden fødsel før nå, heller ikke denne spalten. Derfor er det en stund siden forrige gang jeg besvarte spørsmålene deres, noe jeg vil benytte anledningen til å beklage. Nå er jeg derimot klar og gira for å svare på det dere måtte lure på igjen. Jeg digger jo disse spaltene selv siden jeg synes det er veldig gøy å “snakke” med dere som følger meg, og ettersom at jeg har lukket kommentarfeltet for godt føler jeg disse innleggene er ekstra viktige og ikke minst på høy tid å lage igjen for nettopp å opprettholde kommunikasjonen med dere 🙂

Til info: Spørsmålene må stilles til min Snapchat –> @pilotfrue

–> Du kan spørre om hva du vil, men om spørsmålet er ubehagelig for meg å svare på så kan det hende at jeg ikke tar det med. Alle spørsmål stilles anonymt. Jeg tar kun skjermbilde av spørsmålet ditt for å huske det. Okei? Jeg gleder meg til å se hva dere faktisk lurer på om dagen! Klar, ferdig, SPØR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg