DET ER SANT

God kveld til deg som leser. Tenk, i går var Severin hele tre måneder gammel! Det betyr at vi om bare en måned kan begynne å gi han andre ting enn kun morsmelk. DET blir stas det, men også litt rart. For det er ikke tull at babytiden går fort. Det er så sant og kan helt sikkert bekreftes av alle foreldre. Jeg kan tenke meg at de tre neste månedene går like eller kanskje enda fortere, så fremover må jeg og vi bare fortsette med å nyte hvert øyeblikk med lille klumpen vår. Før vi vet ord av det er han ikke en liten baby lenger. Jeg synes faktisk han ligner mer på en liten gutt enn en liten baby allerede..

Dessverre har jeg ikke vært helt i form i dag, men jeg begynner heldigvis å komme meg. Planene for kvelden og helgen er kun å være hjemme og slappe av. Forhåpentligvis føler jeg meg helt fin i morgen igjen. Da blir det trilletur og innkjøp av ulltøy til minsten som ikke er så liten lenger og har vokst ut av det meste i garderoben sin. Hehe!

Det er rart å tenke på at ammetiden vil ta slutt en gang.. Selv om jeg gleder meg til å gi Severin sviskemos og grøt, så er det jo fortsatt veldig koselig å amme. Nei, nå er det tre gutter som prøver å få oppmerksomheten min her, og det skal de få. Severin, Ulrik og Ramp. Hehe! God bedring til meg og god helg til deg ♥

1 kommentar
    1. På ditt siste innlegg på Instagram hadde du på deg en fantastisk fin rutete blazer.
      Hvor er det fra? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg