10 TING SOM OVERRASKET MEG VED MAMMAROLLEN

♡ Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle digge å fjerne buser, og ikke minst at det skulle gi meg en slags mestringsfølelse når jeg klarer det.

♡ Jeg hadde aldri trodd at konsistens, farge og lukt av babybæsj skulle interresere meg. Nå gleder jeg meg bare til min beste venninne føder og vi kan snakke sammen om dette spennende temaet. Hehe!

♡ Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle sette så stor pris på 10 minutter alene i dusjen. Jeg vil sammenligne følelsen som en dag på spa i “gamle” dager/før jeg fikk barn.

♡ Jeg hadde aldri trodd at det skulle bli så mye rot av en så liten baby som ikke en gang kan krabbe eller gå.

♡ Jeg hadde aldri trodd at tørrsjampo ville bli min beste venn. Før brukte jeg bare tørrsjampo i krisetilfeller. Nå er hver dag et krisetilfelle.

♡ Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle fungere normalt med så lite søvn. Minus ammetåken da. Den surrer det til litt for meg om dagen.

♡ Jeg hadde aldri trodd at timene, dagene og ukene skulle gå så fort med en liten baby i hus, spesielt siden hver minste gjøremål tar så lang tid. I morgen er Severin hele 3 måneder allerede!

♡ Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så glad for et lite smil, for ikke å snakke om en liten latter. Kontakten med de små er så vakker!

♡ Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli forelsket igjen, sånn nyforelsket. Severin er virkelig i tankene mine hele tiden, uansett hva jeg driver med.

♡ Jeg hadde aldri trodd at det ville føles så godt å være mamma. Jeg gledet meg og lengtet som dere vet lenge etter å få barn, men det å bli forelder var faktisk ENDA bedre enn jeg hadde trodd.

Legger ved et tilfeldig episodebilde fra denne uken på Bloggerne som du forresten kan se GRATIS på TV2 Sumo i hele 14 dager. Jeg har nemlig fått lov til å gi alle mine lesere gratis sumo (husk å kanseller abonnementet før 14 dager for at det ikke skal løpe automatisk). Klikk deg inn HER for å se Bloggerne sesong 9 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg