TRENING ETTER FØDSEL

Annonse// onlinelifechange.com & Nelly

Dette er kanskje en litt sær oppdatering til fredagskveld å være, men jeg har veldig lyst til å dele at jeg er i gang med treningen igjen fordi det gjør meg både stolt og glad selv om jeg sitter i sofaen og koser meg med bamsemums akkurat nå. Hehe! Eller, i gang og i gang.. Treningsrommet i kjelleren er ferdig og jeg har fått et treningsprogram av coachen min, Mari som består av flere gode øvelser tilpasset formen min etter graviditeten med hensyn til keisersnittet. Arret mitt har heldigvis grodd fint. Det ble noe betent i starten, men nå føles det bra.

Til uken skal jeg dele treningsprogrammet mitt med dere og ikke minst gjennomføre minst to økter helt på egenhånd. Det skal bli SÅ deilig å komme skikkelig i gang med treningen igjen. Jeg som de fleste andre har en tendens til å bli litt overivrig i starten, noe det kanskje tyder på allerede her jeg sitter og skriver om trening en fredag kveld. For ja, motivasjonen er veldig stor nå, men jeg vet at den vil komme og gå slik den alltid har gjort.. Jeg lover uansett å være hundre prosent ærlig med dere om hvordan planen går, og håper at min treningsglede vil smitte utover høsten og vinteren.

(annonselenker Nelly) Jeg fikk blant annet beskjed av Mari om å bestille meg denne ballen og strikk, så jeg har bestilt meg denne strikken i light, denne i medium og denne i hard. I tillegg har jeg bestilt meg litt treningstøy, nye joggesko, denne freshe flasken og diverse som jeg gleder meg til å teste ut. Juhu, nå er jeg klar for å svette igjen!

(annonselenke onlinelifechange) Vil du være med å trene og spise litt sunnere fremover? Sjekk ut opplegget mitt her! Utskeielser som jeg har i dag er forresten fullt lovlig i min nye livvstil en gang i blant, som en gang i uken foreksempel. Jeg valgte min “lørdag” i dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg