VÅR FØRSTE UKE I BLOGGERNE

Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg og vi har fått etter at Bloggerne har begynt å rulle på skjermen igjen. Det var rørende og rart å “være med” på ultralyden en gang til i episoden hvor vi fikk vite at vi ventet en liten gutt. Som dere så og kanskje også husker så trodde jeg at Severin var en jente og ble derfor veldig overrasket over at jeg tok feil. Jeg ble glad. Veldig glad! Men også overrasket over at det var Severin og ikke Saga som lå der inne. I tillegg virket alt så ekte og nært etter denne ulytralyden. Endelig kunne vi kalle ham for “han” og ikke bare for “den”. Det å få vite kjønnet førte rett og slett til at både Ulrik og jeg begynte å skjønne hva som faktisk skulle skje. Eller, vi trodde vi skjønte hva vi hadde i vente, men nå skjønner jeg hvor lite vi faktisk visste om hvor stort det er å bli foreldre og hvor lite vi visste om hvor krevende en baby faktisk er.

I dag er jeg selvfølgelig lykkelig over at det er Severin og ingen andre som ligger her ved siden av meg. Fy søren, så heldig jeg føler meg! Han er bare såååå god og sååå skjønn! Jeg skulle ønske at jeg kunne vise han frem til dere hver eneste dag. For det finnes virkelig ingenting jeg er stoltere av i hele verden enn min lille sønn. Jeg føler meg nesten litt forelsket og det har jeg hørt flere nybakte mødre si i den første tiden som mamma. Lenge leve den bobla som jeg lever i nå! 

Bildet under er fra starten av graviditeten.. Her følte jeg meg rund og oppblåst, husker jeg. Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg