SE DEN DØDE HUDEN FLAKE BORT FRA FØTTENE DINE

Annonse// May Beauty

Hei! Vet dere hva jeg gjorde før helgen? Jeg skjemmet meg bort med denne digge fotmasken mens Severin tok en liten høneblund på dagen. Det er noe jeg pleier å gjøre for å få myke og fine føtter, spesielt om høsten og vinteren hvor føttene er mer utsatt med klamme høst- og vintersko, tjukke sokker og lite lufting som vi ellers får i sandaler og tøysko om våren og sommeren. Jeg føler også at føttene mine er ekstra slitne etter sommermånedene på grunn av graviditeten og ammingen. Derfor er fotmaske et must for meg nå og egentlig hele året. Masken jeg bruker regelmessig heter forresten The Fantastic Foot Mask.

Det verste jeg vet er seriøst tørre føtter. Jeg blir helt gal av det. Faktisk så har det hendt at jeg har stått opp midt på natten for å smøre inn føttene mine med fuktighetskrem fordi jeg ikke får sove. Nå høres det sikkert ut som om jeg har veldig ekle føtter, men det har jeg ikke. Det er helt normalt blant oss nordmenn å slite med tørre og sprukne føtter, men det er dessverre ikke så mange som steller godt med føttene sine for det. Jeg tror det handler mest om uvitenhet og det er jo veldig synd. Ikke minst unødvendig. Derfor vil jeg anbefale dere som leser denne bloggen om The fantastic foot mask. Den fjerner hard hud, sprekker og bakterier, mens du kan lene deg tilbake og slappe av.

STEG-FOR-STEG:
♡ Start med et fotbad (10-15 minutter): Jeg tok mitt i badekaret med roseblader fra rosebuketten som jeg fikk av Ulrik. Deilig hjemmespafølelse!

♡ Ta masket ut av pakningen og klipp den fra hverandre. Sett en maske på hver fot og fest de godt med tapen på siden: Du ser hvordan jeg har gjort det på bildene under. I tillegg er det god forklaring med bilder på emballasjen.

♡ Ta på deg sokker for at masken skal absorere bedre og sett deg i ro: Jeg hadde på masken i 2 timer, mens jeg besvarte mailer og jobbet litt fra sofaen. En herlig og fortjent dag på “kontoret”. Hehe!

Etter 3-5 dager vil lag av huden din begynne å flake –>  Etter 7-10 dager, har all hud flaket av og føttene er fine og myke. Det føles sååååå bra! Ja, faktisk som en ny start.

Og resultatet er… BABYGLATTE FØTTER! Hvem vil vel ikke ha det? Det finnes ikke noe mer usexy enn harde og tørre føtter altså, dere. Stell føttene minst to ganger i måneden og unngå tørre, sprukne eller harde føtter. Vi fortjener myke og glatte føtter!

Vil du også prøve denne utrolige fotmasken og få myke føtter i høst? Jeg har fått lov til å gi dere 1 gratis Moroccan Miracle Hair Mask når dere handler Foot mask eller annet produkt fra MayBeauty. Bruk kodeord “Pilotfrue“.
 
Jeg bruker selv hårmasken som rett og slett tar vare på håret mitt og etterlater seg et glansfullt og mykt resultat som jeg virkelig nyter. Benytt deg av tilbudet for en herlig spa-treat til deg selv.  

P.s. Rabattkoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask og bestill HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg